איך מטייבים את הלידים שלכם באמצעות מחלקת טלמרקטינג חיצונית

נציגי טלמרקטינג וטלמיטינג מסייעים כיום לעסקים רבים לבצע תהליך של טיוב לידים. תהליך זה משמעותי מאד לסינון איכותי של פניות מקוונות, משום שהוא מאפשר להבדיל בין לקוח פוטנציאלי לאדם שעשוי לבזבז את זמנכם. במאמר זה נדון בתהליך טיוב הלידים, ואיך ניתן להשתמש בחברת טלמרקטינג חיצונית כדי לבצעו.

לא כל פניה אליכם היא ליד

השיווק הדיגיטלי עבר תהפוכות רבות לאורך השנים, אך מאפיין אחד נשאר כבר שני עשורים – כמות הפניות הרלוונטיות למוצר אינה 100%. בפועל, רק 30%-40% מהלידים המגיעים אליכם אכן מתעניינים בפתרונות שתוכלו להציע.

הלקוחות המשאירים את הפרטים בדף הנחיתה שלכם עשויים להיות: ילדים סקרנים, לקוחות שהבינו שמדובר במוצר ללא תשלום (למרות שצוינה עלות במודעה), מתחרים המעוניינים לקבל מידע עליכם או לקוחות שפנו למספר ספקים וכבר ביצעו רכישה מהמתחרה, לקוחות שהשאירו מספר טלפון פיקטיבי וכדומה.  

לצד כל הפניות הלא רלוונטיות נמצאים גם לקוחות פוטנציאליים חשובים, שהם מנוע הצמיחה של העסק שלכם ובהם חשוב להשקיע את מירב הזמן. אלו הם הלקוחות שיש לתת להם לדבר עם נציג מכירות מנוסה שיענה על כל שאלותיהם.

הזמן של נציגי המכירות יקר

הזמן של נציגי המכירות העובדים בתוך החברה שלכם יקר מאד. אם הם מתאמים פגישות (בזום או בטלפון) לאחר שחזרו לליד לא רלוונטי, הם מפסידים שעות יקרות שבהן יכלו להיפגש עם לקוח משלם. לכן, חשוב לנצל את המשאב היקר הזה בתבונה.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות טיוב לידים. נציגים טלפוניים שכל מטרתם היא לברר האם הטלפון שהושאר תקין, לגלות  את הצורך האמיתי של הלקוח בשיחה קצרה ולהבין את הסיבה בעטיה פנה לחברה, לגלות האם הוא מוכן לבצע רכישה עכשיו או בעתיד ולתעד את השיחה בצורה שתאפשר לנציגי המכירות המיומנים שלכם למכור במהירות.

אם תנסו לעבור על רשימת הלידים מהחודש האחרון שלכם תגלו נתון מעניין. מתוך כל עשרה לידים שהגיעו לחברה רק עם ארבעה הצלחתם ליצור שיחה אפקטיבית. חלק מהלידים לא ענו לטלפון, אחרים לא היו רלוונטיים.

אם הייתם עובדים עם חברה חיצונית המבצעת טיוב של הלידים, מתאמת פגישה טלפונית, בזום או במשרד עם הלקוחות הרציניים ואפילו מתחילה חלק מתהליך המכירה כבר בטלפון, הייתם ממקסמים את רשימת הלידים של החודש שעבר.

בחודש הבא תהיו יעילים יותר

בטופ, אנו משלבים טיוב לידים בכל אחת משיחות הטלמיטינג והטלמרקטינג. אנו יכולים לסייע לכם להפוך את החודש הבא לאפקטיבי יותר באמצעות סינון כל אותן פניות לא רלוונטיות המבזבזות את זמנכם היקר, או את זמנם של אנשי המכירות שלכם. נוכל לתאם את הפגישות עבורכם, וכך תוכלו למקסם את כמות המכירות ולא "לבזבז" הון על פרסום ללא המרות גבוהות למכירות. בנוסף, אנו יודעים למצות כל ליד עד למקסימום. אם הלקוח לא ענה ניצור קשר שוב ושוב עד שנוכל לדבר עמו. במקרה הצורך נוכל גם לשלוח הודעה בווטצאפ ולעודד אותו לקרוא מידע נוסף עליכם, ורק אז לתאם פגישה בשיחת פולאו אפ.

הפסיקו לבזבז אלפי שקלים על פרסום! העבירו את משימת טיוב הלידים למיקור חוץ ב"טופ" עוד היום, וגלו את ההבדל.