טיוב לידים

חייגו 0542281193 או מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם

למה בכלל לעשות את זה

כאשר הליד משאיר את הפרטים שלו כעבור 4 שעות בממוצע הליד לא זוכר שהוא השאיר פרטים ואם אנחנו נבצע ישירות שיחת מכירה אנחנו עלולים לאבד את הליד לגמרי כי הליד יתעסק בלהיזכר בנו והאם בכלל השאיר פרטים ולא יתרכז בהצעה שלנו.

ולכן טיוב לידים מאפשר לליד להיזכר ולהיות מוכן לשיחת המכירה .

מי מתאים לביצוע תהליך טיוב לידים?

מאחר ומדובר בתהליך פשוט שלא מצריך ידע רב, חוץ מיכולת נחמדות, קול נעים וקצת יכולת אלתור למקרים חריגים הרי שכל אחד יכול לבצע טיוב לידים. שכרו עובד/ת נחמדים, זה יכול להיות אמא במשרה חלקית או סטודנט/ית לעבודה במשמרות שכן קצב הלידים משתנה. אם אתם חברה שמייצרת כמויות לידים, קחו עוב/ת במשרה מלאה.

תסריט שיחה לטיוב לידים חייב להיות פשוט!

המטרה שלו לא למכור אלא רק לעורר את הזיכרון של אותו הליד!
או מלכתחילה לעניין אותו ולהפוך אותו לליד

תמיד תזכרו ככל שיש לך יותר נתונים אישיים על הליד,
יש לך אחוזי סגירה גבוהים יותר!

1000 לידים

7 לליד מטויב
  •  

2000-3000 לידים

6 לליד מטויב
  •  
מבצע

3000-5000 לידים

5 לליד מטויב
  •  
מבצע

5000+ לידים

4 לליד מטויב
  •  
מבצע

ברכישת חבילה של 3 חודשי עבודה מראש
3000 שח הנחה למזמינים דרך האתר בלבד .

דוגמא לתסריט שיחה של טיוב לידים

שלום מדבר ( שם ) מחברת ( שם החברה )
השארת לנו פרטים / התעניינת ב … / בעבר היינו איתך בקשר לגבי… ( מה שהוא התעניין )

אם הלקוח אומר שהוא התעניין –
אז ממשיכים !

אני רוצה רק לוודא איתך את הפרטים , האם הם נכונים ? .
שמך המלא ?
איזור מגורים ?

(בעצם כל דבר שאנחנו רוצים לברר על הליד)

מהן סיבות הפסילה המקובלות בשוק?

1. פרטים שגויים

2. אין מענה (הלקוח ניסה להשיג את המתעניין ללא הצלחה, בד"כ מקובל "לוותר" לאחר 3-5 ניסיונות)

3. הכחשה – המתעניין מכחיש התעניינות במוצר.

4. התחרטות – המתעניין התחרט ואינו מעוניין עוד במוצר/שרות.

לקוחות מסוימים דורשים תהליך טיוב נוסף בו המתעניין צריך לעמוד בקריטריונים נוספים שהגדר הלקוח. חשוב לציין שככל שמספר הקריטריונים יהיה גדול יותר, יפסלו יותר לידים בטיוב. בנוסף, סיבות פסילה "נוקשות" יביאו גם הן לאחוז פסילה גבוה.