1. פרטים שגויים
2. אין מענה (הלקוח ניסה להשיג את המתעניין ללא הצלחה, בד"כ מקובל "לוותר" לאחר 3-5 ניסיונות)
3. הכחשה – המתעניין מכחיש התעניינות במוצר.
4. התחרטות – המתעניין התחרט ואינו מעוניין עוד במוצר/שרות.
לקוחות מסוימים דורשים תהליך טיוב נוסף בו המתעניין צריך לעמוד בקריטריונים נוספים שהגדר הלקוח. חשוב לציין שככל שמספר הקריטריונים יהיה גדול יותר, יפסלו יותר לידים בטיוב. בנוסף, סיבות פסילה "נוקשות" יביאו גם הן לאחוז פסילה גבוה.