טלמרקטינג להתרמות מרשימת התפוצה שלכם – למדו לקבל יותר כדי לתת יותר

הקמתם את העמותה כדי להעניק לעולם בדרך שלכם, ומתוך מטרת־על לעשת טוב לעולם. אך, בתקופה שבה עולם החומר משמעותי כל כך, העמותה זקוקה למימון שוטף כדי להגשים את מטרותיה. לכן, היכולת שלכם לתת היא פועל יוצא מכמות התרומות שתוכלו לגייס. אם עד היום הסתפקתם רק בתורמים ששמעו עליהם מפה לאוזן, יתכן ואתם מפסידים את הפוטנציאל העצום שגלום ברשתות החברתיות, ובשילוב של מחלקת טלמרקטינג מנוסה למיקסום התרומות מאנשים הנרתמים יחד עמכם לסיוע. במאמר זה תלמדו כיצד תוכלו לקבל יותר כדי לתת יותר.

הבסיס – יצירת מאגר לידים איכותיים להתקשרות

הבסיס להשגת תרומות לפעילות שלכם טמון ביצירת הקשר האישי בין התורם למטרות העמותה באמצעים ויזואליים. אם אתם מפעילים עמותה למען בעלי חיים, המחישו בתמונות ובסרטוני וידאו כיצד אתם עוזרים להם. לאחר מכן, תנו לתורמים את האפשרות להבין כיצד אתם משתמשים בתרומה כדי להרחיב את הפעילות ולסייע לבעלי חיים רבים יותר.

אם אתם אוספים כספים למען הצלת חייו של אדם, ספרו על חייו לפני המחלה, אל תתמקדו רק במחלה עצמה. לאחר מכן תארו בצורה ברורה בסרטון או במילים כיצד תשתמשו בכספים. ככל שהתיאור יהיה אמין ומרגש יותר, כך הוא יגע בליבם של התורמים הפוטנציאליים.

לאחר שהם צפו בסרטון העבירו אותם לטופס איסוף פרטים. התרומה אינה חייבת להיות אוטומטית באינטרנט. רבים חוששים להזין את פרטי כרטיס האשראי שלהם לעמוד של חברה שאינם מכירים. בקשו מהם להזין רק שם ומספר טלפון והפעילו מערך טלפוני שיאסוף את התרומות.

התקשרות עם התורמים

כעת, לאחר שאספתם את מספרי הטלפון, מערך טלפוני מיומן יכול לחזור לכל הפניות. חשוב לחזור אליהם בתוך שעות או יום לכל היותר מהרגע שרצו לתרום. כל עוד הסרטון שהעליתם והתיאורים עדיין נמצאים בזיכרונם של התורמים. בגלל זה כדאי להפעיל שירות חיצוני של טלפנים המנוסים בשיחה מהירה, קבלת כרטיסי האשראי ומעבר לשיחה הבאה להמשך קבלת התרומה.

כדאי מאד להעזר במיקור חוץ של חברת טלמרקטינג מנוסה כדי לבצע את ההתקשרות הזו. טלפני החברה יכולים לעבוד סביב השעון, ולבצע את השיחות ממש באותו זמן שהגיע הפנייה מהתורם הפוטנציאלי. אם הוא לא ענה בשיחה הראשונה, הם ימשיכו להתקשר פעם נוספת בשעה אחרת שאולי תהיה נוחה יותר. שיחת טלפון שלא התבצעה בה תרומה, יכולה להיות אמצעי לתרומה עתידית חודש אחרי, לכן הטלפנים יצרו עבורכם רשימה של תורמים פוטנציאליים אליה תוכלו לפנות גם בחודש הבא.

נוסף על כך, תורם שתרם בעבר עשוי להיות גם תורם עתידי. חלק מהאנשים מוכנים להמשיך ולעזור לממש את מטרות העמותה שלכם לאורך כל השנה. זה הזמן להתחיל לייצר רשימה מסודרת של תורמים קבועים, ולחייב בהוראת קבע או בכל תקופה שהקצבתם. תוכלו להעניק לתורמים אלה גם שי קטן ולעודד אותם לתרום שוב.

תנו לנו לעזור לכם לתת. צרו קשר עוד היום עם מחלקת הטלמרקטינג המיומנת של חברת "טופ" מרקטינג.