מדוע כדאי ליזום שיחות מכירה כשיחות קרות?

רבים מתלבטים כיום בין השקעה בתקציב הפרסום ללכידת לידים של מתעניינים ולביצוע "שיחות חמות", לבין התחלת פרויקט טלמיטינג/טלמרקטינג לשיחות קרות. מחד, השיחות החמות ידועות כבעלות אחוזי המרה טובים יותר ואחוז הסגירות מהן גבוה משמעותית. מאידך, נדרש תקציב פרסום גבוה יותר כדי לייצר כל ליד. לכן, עבור חלק מהחברות ובמיוחד פרויקטים של B2B  (עסק המוכר לעסקים), כדאי לבצע בשילוב עם שיחות יזומות אקראיות ללקוחות פוטנציאלים. כיצד עושים זאת נכון באמצעות טיוב לידים ואמצעים נוספים? הכל בפוסט הבא.

השתמשו ברשימות מעודכנות

לפני שמתחילים לבצע שיחות קרות כדאי להגדיר בצורה מדויקת את המאפיינים של קהל היעד למוצר או השירות שאתם מוכרים. אתם יכולים להגדיר אזור גאוגרפי, תחומי התמחות של החברות שאליהן תפנו, וכמובן את המשרה שנושא איש הקשר האופטימלי שלכם. למשל, אם אתם מוכרים שירותים שרלוונטיים למחלקת משאבי האנוש בעסק, כמו ימי כיף במקום מסוים, הצעות לרכישת מוצרים לחג או הופעות, השיגו רשימה של כל מנהלי משאבי האנוש של החברות הגדולות. אם אתם מוכרים מוצרי תוכנה, מומלץ להגיע למנהלי מחשוב או מנמ"רים באותן חברות. ככל שהרשימה שלכם תהיה ממוקדמת יותר ותכלול שמות ואפילו מספרי נייד של קהל היעד, כך גובר הסיכוי לייצר פרויקט שיחות קרות מוצלח יותר.

התכוננו עם אתר אינטרנט מרשים

לפני התחלת הפרויקט חשוב לעבוד על הנראות של החברה שלכם. אם אתם מוכרים את המוצר ולקוח מעוניין לקרוא עליכם או על המותג באינטרנט, הוא צריך למצוא מוצר זה בקלות. חשוב שיהיה לכם אתר מקצועי, דף חברה שניתן לשלוח שמתאר את המוצר (נשלח במייל בדרך כלל) ואפשר גם להשקיע בעמודים בפייסבוק, באינסטגרם ובסרטוני יו־טיוב. ככל שתשקיעו יותר בנראות שלכם, כך הסיכוי לסגור את העסקאות מהשיחות הקרות יגבר.

בצעו טיוב לידים

לפני שאתם מתחילים את השיחות מומלץ לבצע פרויקט מהיר של טיוב לידים. העסיקו חברה שמתקשרת לקהל היעד, ובודקת שהמספרים שיש לכם ברשימה הם מספרים מדויקים וכי איש הקשר הפוטנציאלי לא השתנה. כך, כאשר איש המכירות המקצועי יבצע את שיחות המכירה, הוא יגיע אך ורק לחברות שבהן איש הקשר מעודכן. חברות אלה יכולות להשיג ממרכזיית החברה גם את מספרי הטלפון הנייד של איש הקשר וגם את כתובת האי־מייל שלו. לאחר שאותו איש קשר אישר שהוא מעוניין לקבל מידע במייל, תוכלו לשלוח לו אותו מבלי לעבור על חוק הספאם.

העסיקו טלפנים מקצועיים לביצוע השיחות

שיחות טלמרקטינג מוצלחות תלויות בראש ובראשונה ביכולות של הטלפן. לכן, אם אתם מתחילים פרויקט של שיחות קרות, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת טלמרקטינג וטלמיטינג מנוסה המעסיקה טלפנים שלמדו לאורך שנים את רזי המכירה הטלפונים. הם יוכלו למקסם כל ליד, לבצע שיחות המשך אם הגיעו לאדם שמתעניין בשירות שלכם, לשלוח מיילים והודעות ווטצאפ ולהפוך את החברה שלכם להצלחה מסחררת.