טלמרקטינג לקורסים דיגיטליים מערך המכירה, מה היתרונות וכיצד מוכרים?

קורסים דיגיטליים הם אחד מהאמצעים לקבל הכנסה פאסיבית ממוצר דיגיטלי שהופק פעם אחת ולאחר מכן יכול להימכר שוב ושוב. המובילים בתעשייה הזו מכרו עד היום קורסים במיליוני שקלים, ואפילו בעלי קורסים מתחילים יכולים להגיע לאלפי שקלים של מכירות בחודש. החלק החשוב ביותר במכירה של הקורסים הוא ליצור מערך מכירות יעיל ואפקטיבי המשלב דוגמית מהקורס, וובינרים ומכירה מהירה כבר במהלך הוובינר. במאמר זה נדון בהרחבה במשפך השיווקי הנכון לקורס.

פרסום לקהל היעד הנכון

בשלב הראשון אתם רוצים למשוך אליכם את קהל היעד. אם אתם מלמדים קורס איפור, פנו לנשים שמתעניינות בנושא. קורס שיווק? פנו לבעלי עסקים קטנים. הפרסום הנכון יהיה האמצעי למשוך אליכם את האנשים המתאימים. מה לפרסם? תוכלו להציע מוצר קטן בתמורה להשתתפות בוובינר. מוצר זה יכול להיות 15 דקות יעוץ או ספרון דיגיטלי. הייעוץ אומנם גוזל מעט מזמנכם אך יכול לתת לכם את האפשרות ליצור קשר אישי עם לקוחות פוטנציאליים. הספר הדיגיטלי מתאים למי שמוכר קורסים לכמות גדולה של אנשים ואינו יכול להשקיע זמן בייעוץ אישי לכל אחד.

הוובינר – מערך מכירות משומן

כאשר אתם מגיעים לוובינר כל מערך המכירה של הקורסים צריך להיות כבר מוכן. לרבות: דף נחיתה המסביר על הקורס, דף סליקה שמאפשר למתעניינים להירשם מיידית בזמן הוובינר וצוות של טלפנים שמוכן לקבל לידים של אנשים שרוצים לשמוע יותר על הקורס ועדיין לא בשלים לגמרי להירשם. הצוות הזה יהיה מסוגל לבצע את המכירה כאשר יקבל את פרטי המתעניינים. בוובינר עצמו תוכלו לבנות את עצמכם כאותוריטה בתחום, להפגין ידע ולתת למשתתפים בקורס טעימה קטנה ממה שהם עומדים לחוות בקורס. לאחר הוובינר תהיה לכם רשימה של "לידים חמים" שמוכנים לקבל שיחת טלפון ולהירשם.

איך חוזרים ללידים?

חשוב לחזור לידים האלה במהירות הבזק. כבר בדקות הראשונות לאחר שהוובינר הסתיים. ככל שההתלהבות מכם עדיין טרייה בראשם, כך יגבר הסיכוי שתסגרו את המכירה הזו. אם הצלחתם למשוך לפחות 30-20 מתעניינים לוובינר, כדאי שתהיה מחלקת טלמרקטינג ערוכה לקבל את השיחות עם טלפנים שמכירים היטב את המוצרים שלכם וקיבלו הכשרה מראש. מיד לאחר הוובינר בקשו מהמשתתפים המעוניינים במידע נוסף לכתוב את מספרי הטלפון בהודעה פרטית (כדי שהמתחרים לא יחזרו אליהם…) או למלא את הפרטים בטופס מיוחד שמכניס אותם גם לרשימת תפוצה.

שיחות הטלמרקטינג

שיחות הטלמרקטינג לאחר מכן צריכות להיות קצרות וקולעות. מתעניינים שעדיין לא מוכנים לסגור יכולים לקבל מידע על הקורס באי־מייל או בווטצאפ, ולאחר מכן תוכלו לחזור אליהם בשיחות פולאו־אפ. טלפן מיומן ידע לבצע את המכירה כבר בשיחה הראשונה לכל מי שבשל או כמעט בשל לרכוש את הקורס.

יש לכם קורס דיגיטלי שאתם מוכרים בוובינר? פנו למחלקת הטלמרקטינג ב"טופ" ואנו נסגור את המכירה עבורכם!