איך למקסם כל ליד לאחר הוובינר שלכם באמצעות טלמרקטינג?

טלמרקטינג לובינר

וובינר הפך להיות אחד מאמצעי השיווק הטובים ביותר עבור עסקים קטנים המעוניינים לחשוף את שירותיהם ללקוחות פוטנציאליים חדשים. למעשה, מדובר בעסקת חליפין: העסק נותן מידע ללא תשלום לקהל הרחב ובתמורה אותו קהל נחשף בסוף הוובינר למוצר שיוכל לקנות. למרבה הצער, עסקים רבים מבצעים רק את החלק שלהם בעסקה ומעניקים את המידע לכל אחד, ללא תשלום. בסוף הוובינר נותרים רק משתתפים ספורים והם אינם מצליחים למקסם כל ליד שהגיע לשמוע את דבריהם. מסתבר שיש דרך פשוטה מאד לפתור בעיה זו. בפוסט הזה נסקור אותה בקצרה.

אל תוותרו על אף ליד

המערכות שדרכן משודרים הוובינרים מאפשרות לקבל רשימה מסודרת של כל האנשים שנרשמו לוובינר, לרבות מספר טלפון וכתובת אי־מייל (אם הלקוח אכן מילא נתונים אלה בטופס ההרשמה). אם תצליבו את הרשימה של משתתפי הוובינר בפועל מול הרשימה המקורית של הנרשמים, תגלו כי בדרך כלל בין שליש לחצי מהנרשמים אכן היו בהתחלת הוובינר. חלק מהם עזבו וחלק נשארו עד הסוף.

חשוב לא לוותר על אף אחד מהלידים של האנשים שנרשמו לוובינר. עצם העובדה שהם השקיעו את הזמן בכניסה לוובינר מעידה על כך שיש להם עניין בנישה שבה העסק פועל. לכן, כדאי לנסות ולפנות לכל אחד מהנרשמים, ללא תלות אם הוא היה בוובינר או לא.

למי חשוב לפנות קודם?

כאשר אתם מבצעים את הוובינר כדאי שיהיה אדם נוסף מטעמכם הנמצא לאורך כל השידור. בזמן הזה הוא יכול לשים לב מי האנשים שנכנסים לוובינר, מי שואל הרבה שאלות וכן מי נשאר בשידור עד הסוף. האנשים הפעילים ביותר במהלך הוובינר בדרך כלל יהיו הלקוחות הפוטנציאליים ביותר שיבצעו רכישה אחריו.

בטופ סיילס אנו מעניקים שירותי מכירה וליווי של וובינרים. אנו מסמנים עבורכם את הלקוחות הפוטנציאליים ולאחר מכן מתחילים פרויקט טלמרקטינג של שיחות מכירה אינטנסיביות מיד לאחר הוובינר. חשוב לדעת כי כל עוד הלידים (המתעניינים) עדיין "חמים" וזוכרים את הנאמר בשידור יהיה קל יותר לבצע את המכירה.

אם רק אתם מנסים להתקשר אליהם לבד לא תספיקו לפנות לכולם. כאשר יש מחלקת טלמרקטינג שלמה מאחוריכם יהיה יותר קל לפנות ללידים לפני שיתקררו.

מה אומרים בשיחות המכירה?

אנו יוצרים תסריט מכירה מנצח שמבוסס על החוזקות של המוצר או השירות שלכם ומתכתב עם הנאמר בשידור עצמו. אם יש דוגמאות שציינתם בשידור ושוות אזכור, ספרו לנו ואנו נוכל לשלב אותן בתסריט המכירה.

כך, השיחה משמשת כהמשך ישיר לדברים שאמרתם, ומעניקה לללקוח מהעבר השני של הקו את התחושה שהוא מדבר ישירות עם מישהו מהצוות של החברה שלכם. אם הוובינר היה מוצלח והצלחתם לשכנע את הצופים בנחיצות השירות שלכם, יהיה קל יותר לסגור מכירות כבר באותו היום או בימים שאחרי.

להזמנת שירות מכירות טלפוניות לאחר וובינר – פנו אלינו עוד היום.