מה הקשר בין טלמרקטינג להגדלת המכירות בעסק?

אתם חולמים להגדיל את כמות המכירות בעסק, ומשקיעים תקציבי עתק על פרסום. אך, למרבה הצער העלויות של הפרסום לא תמיד מחזירות את עצמן במהירות. גם אם יש לכם פניות רבות מתוך המודעות באינטרנט, בעיתונות המקומית ואפילו ברדיו, הן לא מומרות למכירות. מדוע? במאמר זה נגלה את הקשר ההדוק בין טלמרקטינג להגדלת כמות העסקאות והיקפן העסק.

מהי החוליה החלשה בתהליך המכירות שלכם?

עסקים רבים מגלים כי החולייה החלשה בשרשרת טמונה בקשר עם הלקוח הפוטנציאלי לאחר שהזין את פרטיו בדך הנחיתה או התקשר לעסק. יתכן, ולקוח טלפוני לא קיבל מענה כי הייתם עסוקים עם לקוחות אחרים באותו הזמן. יכול להיות שנציגי המכירות שלכם לא חזרו לליד בזמן המתאים והוא כבר סגר עסקה עם המתחרה שלכם. 

הצורך בגיוס לקוחות חדשים בזמן שימור הלקוחות הקיימים הוא עקב אכילס של עסקים רבים. לכן, לפעמים נכון יותר להשתמש בשירותי מיקור־חוץ המבצעים שיחות טלמרקטינג וטלמיטינג. טלפנים אלה יכולים לבצע כמות גדולה של שיחות בזמן קצר, ולהעניק לכל אחד מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם את התחושה כי הוא מקבל יחס אישי ומיוחד מהחברה. הם יכולים לברר את צורכי הלקוח, למלא את הפרטים בתוכנת ה-CRM שלכם או בטופס אקסל מקוון וליצור לכם מאגר לקוחות שניתן יהיה להשתמש בו גם בעתיד. כל זאת בעלויות אפסיות לעומת הסכום שאתם מוציאים כיום על פרסום ושיווק.

מדוע כדאי להשתמש דווקא בחברה חיצונית?

רבים תוהים מדוע כדאי להשתמש דווקא בחברה חיצונית. בפוסט קודם הרחבנו על העלויות הנסתרות הכרוכות בהפעלת מחלקת טלמרקטינג. ההוצאות של איתור עובדים מיומנים, הדרכה, מערכות טלפוניה, משכורות ותנאים סוציאליים והוצאות נוספות הופכות את הקמת המחלקה להוצאה לא משתלמת עבור עסקים בינוניים וקטנים. לעומת זאת, שימוש במחלקת טלמרקטינג חיצונית המבוססת על בנק שעות, וצוות טלפנים גדול שזמין לבדוק את הפרויקט שלכם בהתאם לצורך, יכול לקדם את העסק באופן משמעותי.

כל אחד מהטלפנים מסוגל לתאם פגישות, לבצע סקרי מכירות ולתעד בצורה מיטבית את השיחה באופן ממוחשב. דמיינו איזה הבדל יכול להיות בין שיחה שאתם מקבלים בזמן שאתם נוהגים ללקוח, מדברים ברמקול בנייד, ולא יכולים לרשום לעצמכם את כל מה שהלקוח הפוטנציאלי שאל, לבין טלפן העושה כל זאת עבורכם. הוא פנוי לחלוטין ללקוח ומסוגל לתעד את השיחה, לשלוח מידע על החברה במייל או בווטצאפ ולסגור מכירה באותו הרגע עם חיוב אשראי מקוון.

כך, אפשר להגדיל בצורה משמעותית את המכירות בעסק, לפנות זמן חשוב לשמר את הלקוחות הקיימים שכבר גייסתם, ולהתחיל להזניק את העסק להצלחה. תופתעו לגלות איך כבר בשבוע הראשון שאתם מתחילים פרויקט טלמרקטינג, תתחילו לכסות חלק ניכר מעלויות השיווק, הפרסום והמכירות שלכם. זו הדרך הקלה והמהירה להגדיל את שורת הרווח שלכם בתוך זמן קצר, ולהתחיל להתעסק בתחום שלכם ולא במכירות שלו.