איך טלמרקטינג לחברות ביטוח מסייע גם לעסק שלכם?

אם אתם מפעילים כיום סוכנות ביטוח בוודאי נתקלתם באתגר נפוץ. אתם מציעים פוליסות במחיר משתלם, אך לא יכולים להתקשר לכל הלקוחות הפוטנציאליים להציע להם לשדרג לפוליסות אלה. במצב הזה, אנו ממליצים לכל חברת ביטוח לעבור למיקור­־חוץ. להעסיק טלפנים מיומנים שיוכלו לשווק את הפוליסות באופן המיטבי. אצלנו תלמדו הכל על טלמרקטינג לחברות ביטוח.

מדוע דווקא מכירות טלפוניות?

טלמרקטינג היא אסטרטגיית שיווק חשובה עבור חברות הביטוח. מנגנון זה עוזר ליצור מודעות למוצרים ולשירותים של החברה, ויכול לשמש לייצור לידים ומכירות. טלמרקטינג כרוך ביצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים באמצעות שיחות טלפון, מיילים או הודעות טקסט.

זוהי דרך חסכונית עבור כל חברה, קל וחומר עבור סוכנות ביטוח להגיע ללקוחות פוטנציאליים. השרות מאפשר להם למקד את הקהל שלהם בצורה מדויקת יותר ומציע יתרונות רבים על פני שיטות שיווק מסורתיות כמו דיוור ישיר או פרסום.

באמצעות טלמרקטינג, חברות הביטוח מסוגלות להגביר את מעורבות הלקוחות, לבנות מערכות יחסים ואמון עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהן, להפחית את עלויות רכישת הלקוחות ולהגביר את המרות המכירות.

מכירה טלפונית – האם מדובר בטכניקה חדשנית או ארוכת שנים?

טלמרקטינג היא טכניקת שיווק יעילה שנמצאת בשימוש בענף הביטוח מזה שנים רבות. מזה עשורים רבים שיווק זה מאפשר לחברות ביטוח למקסם רשימות הקיימות אצלן ולהגדיל את מכירותיהן על ידי פנייה ללקוחות פוטנציאליים בטלפון.

בכל פרויקט טלמרקטינג ניתן להכין תסריט שיחה מנצח ללקוחותיכם. בו, תוכלו להסביר את היתרונות של החברה ולעודד אותם לרכוש את הפוליסה. בנוסף, טלמרקטינג יכול לשמש למטרות שירות לקוחות, כגון עזרה ללקוחות קיימים עם שאילתות מדיניות או מתן עצות מועילות כיצד הם יכולים להשיג את העסקה הטובה ביותר במדיניות שלהם.

שיטה זו גם יכולה להיות מעולה לטיוב לידים. אם יש לכם רשימה של לקוחות שהיו להם פוליסות בעבר, אך הן לא פעילות כיום, וכלו לגלות מי הלקוחות שירצו לחזור אליכם.

לסיכום, אם אתם מחפשים את הדרך היעילה ביותר לשווק פוליסות – קבעו עוד היום שיחה עם יועצי השיווק שלנו. הם יוכלו למצוא עבורכם את המודל המתאים. בפורמט של טלמרקטינג או טלמיטינג. זכרו, כי בעוד חברות אחרות מוגבלות מבחינת הצטרפות של לקוחות פרטיים רבים לרשימת "אל תתקשרו אלי", חברות הביטוח עדיין יכולות להתקשר לכל לקוח ללא סכנה בקבלת קנס גדול.