איך נסגור יותר עסקאות טלפוניות?

אתם מגיעים ללידים בשעות הפנאי שלכם, אך לא באמת מצליחים לסגור אותם. מדוע? לפעמים מדובר בלקוח שעדיין אינו בשל לקנות, אך פעמים רבות מדובר בלקוח חם… שהתקרר. במאמר זה נדון במספר טכניקות חשובות שיעזרו לכם להגדיל את אחוזי הסגירה בצורה משמעותית.

אל תתביישו ללחוץ על סגירה מיידית

חלק מהשיחות המתבצעות עם לקוחות היו יכולות להיות סגירה. אך, הלקוח הצליח להתחמק בתואנות שווא. "אני צריך לחשוב על זה", "אין לי זמן עכשיו" או "יקר לי". אם אתם יכולים לתת מענה ללקוח ולהבין את ההתנגדות האמיתית שלו, להשאירו על הקו ואפילו לשלוח לו מידע בווטצאפ כדי שיוכל לקבל החלטה במקום, תוכלו לסגור את העסקאות הללו באופן מידי.

תנו לאדם אחר לייצג אתכם באמצעות טלמרקטינג

לפעמים, הלקוח רוצה לחוש שיש חברה בעלת מוניטין מאחורי הקו ולא רק אדם עצמאי, שהיום נותן שירות ומחר עשוי לסגור את העסק ולהיעלם. לכן, כאשר אתם נותנים לאדם אחר לייצג אתכם והוא מספר על יתרונות החברה, אתם מתחילים לבנות מוניטין של חברה גדולה יותר. גם אם מדובר בנציג שעובד עבורכם רק שעה או שעתיים ביום. זכרו, כי הלקוח אינו יודע כמה עובדים מועסקים בחברה. לכן, בכל פעם שמגיע ליד, ודאו כי אתם או נציג מטעמכם חוזר ללקוח זה. קיימת גם חשיבות גבוהה לזמן שבו הלקוח מקבל את השיחה חזרה. נרחיב על כך מעט.

חזרו ללקוח מיד כשהוא משאיר פרטים

זהו אולי הטיפ המשמעותי ביותר: אם אתם עובדים עם דף נחיתה של אחת מהמערכות הגדולות כמו: "רב מסר", "שלח מסר", "אקטיב טרייל", "אנבאונס" ומערכות נוספות, אתם יכולים להגדיר שכאשר ליד נכנס, תקבלו הודעה מיידית למייל ואפילו לטלפון הנייד. חזרו באותו הרגע לליד הזה. הוא כל כך יתרשם מהשירות המסור והמהיר שלכם שיכול להיות שתסגרו אותו באותו הרגע.

חשוב לזכור כי כאשר לקוח פונה אליכם יש צורך כלשהו שבגינו הוא פנה. הוא ראה סרטון שלכם או נחשף לפוסט שהדהד בו. הצורך הזה גרם לו לחשוב: "האם שווה לי להשקיע כסף כדי לפתור את הכאב הזה באופן מידי?". לכן, כאשר אתם חוזרים אליו במהירות, אתם ממחישים לו כי הפתרון נמצא במרחק נגיעה ממנו. כל מה שהוא צריך לעשות הוא רק לסגור את העסקה ואתם תעזרו לו לפתור את הבעיה. השיטה הטובה ביותר היא לוודא שאתם מקבלים את הליד כבר ברגע שהלקוח מילא את פרטיו, ויש לכם נציג פנוי וזמין להשיב שיחה טלפונית.

לא יכולים לענות באותו רגע או שאתם צריכים להיפגש עם הלקוח לצורך הסגירה? שכרו חברת טלמיטינג שתקבע עבורכם פגישה בזום או פגישה פרונטלית עם הלקוח, ותוכלו להגדיל את אחוזי הסגירות. ב"טופ מרקטינג" אנו מסייעים לעשרות לקוחות לבצע סגירות כאלה מדי יום.

פנו אלינו עוד היום להצעה משתלמת לשירותי טלמרקטינג וטלמיטינג.