הזמנויות עסקיות טלמרקטינג

בוודאי תהיתם: מהו האופן שבו לא תפסידו הזדמנויות עסקיות?

לאורך השנים האחרונות בעבודה במחלקות הטלמרקטינג שונות ובהפעלת מחלקת הטלמרקטינג שלי ב"טופ סיילס" גיליתי דבר חשוב. ישנה משמעות עצומה לטיימינג שבו פונים ללקוח. אם לקוחות השאירו פרטים באתר שלכם, ואתם חוזרים אליהם רק אחרי יומיים־שלושה, אתם עשויים לגלות שהם כבר סגרו עסקה עם המתחרים.

כיצד זה יכול להיות, תתהו? הרי לוקח זמן להיפגש עם הלקוח, להסביר לו על המוצר ולאחר מכן להוציא הצעת מחיר, להתמקח על מחיר זה ולסגור את העסקה. איך המתחרה שלכם הספיק לעשות כל זאת במהירות ולהשיג לקוח שפנה גם אליכם? הסוד פה הוא התזמון שבו המתחרה פנה ללקוח. אם הפנייה התבצעה ביום א' בערב, המתחרה שלכם חזר לכל המאוחר בבוקר שלמחרת. הוא המחיש ללקוח עד כמה חשוב לו לתת את השירות במהירות באמצעות תגובתו המהירה. יצירת האמון הראשונית הזו קריטית מאד עבור כל עסק המשרת לקוחות, החל מעסקים קטנים וכלה בגדולים.

מה עושים אם יש לכם כמו גדולה של לידים או שאתם עסוקים מדי?

"אני עסוק מדי לאורך כל השבוע עם לקוחות קיימים, כיצד אוכל לחזור ללקוחות חדשים?", "יש הרבה יותר לידים השבוע ולכן איני יכול להספיק לענות לכולם", "איני מסוגל להחזיק מזכירה שתענה במהירות לכל הלידים המגיעים למשרד במהלך היום". ב-"טופ סיילס" אנו שומעים את התהיות הללו לאורך כל השנה, ובמיוחד עכשיו בתקופת הקורונה כאשר עסקים רבים עובדים במתכונת מצומצמת עם מצבת עובדים נמוכה מהרגיל.

למרבה המזל, ישנו פתרון.

אתם יכולים להעסיק במיקור חוץ חברת טלמיטינג שתחזור למתעניינים, תוודא אילו שירות הם מעוניינים לצרוך ותבדוק את התאמת הפתרונות שאתם מסוגלים לתת להם לבעיה שהם מציפים. לאחר מכן, נציגי הטלמיטינג יציגו את החברה בשפה רהוטה ובצורה מחמיאה. בתום השיחה, הם יחתרו לתיאום פגישה או לביצוע מכירה טלפונית. בזמן הזה אתם תוכלו להשקיע בפיתוח העסק ובמתן מענה ללקוחות משלמים.

טלמיטינג מבוסס על הצרכים המשתנים של החברה

פרויקט טלמיטינג אינו חייב להיות במשרה מלאה. יתכן ויהיה שבוע שבו תצטרכו לחזור למאות אנשים במקביל, ובשבועות אחרים כמות הלידים תפחת ללידים בודדים. היתרון בעבודה עם חברת טלמיטינג במיקור חוץ הוא ההתאמה המושלמת לצרכים שלכם.

אתם יכולים, בגמישות רבה, לשכור שניים או שלושה נציגים במקביל לתקופות עמוסות, ולהפחית את כמות השעות בחודשים שבהם כמות הלידים יורדת באופן משמעותי. אינכם מחוייבים לחברה לאורך כל השנה, אינכם צריכים להתעסק בגיוס ובהכשרה של עובדים או להוציא אותם לחופשה כאשר העסק פחות פעיל. אם אתם יוצאים לחופשה לשבועיים, הנציגים ימשיכו לעבוד על פרויקטים אחרים ותוכלו לשוב לפעילות לאחר שחזרתם לשגרה.

לסיכום, כדי לא להפסיד הזדמנויות עסקיות, חשוב לחזור ללקוחות הפוטנציאליים מיד כאשר הם פונים אליכם, ולא להניח לליד חם להתקרר. במידת הצורך השתמשו בחברת טלמיטינג מנוסה לביצוע השיחות, ותופתעו לגלות איך כמות הלקוחות המשלמים שלכם עולה באופן משמעותי.