חברת טלמיטינגשירותי טלמיטינג – הכוח הסודי של העסק

האם תהיתם פעם מה הופך עסק קטן למכונה משומנת של מכירות וסגירות? כיצד אדם אחד או שניים מצליחים להקים אימפריה באינטרנט?

הסוד שעומד מאחורי ההצלחה הזו, הוא מנגנון משומן היטב של מכירות שמתחיל ביצירת לידים אפקטיבית, וממשיכים בתיאום פגישות טלפוניות עם לקוחות רלוונטיים. כאשר מגיעים למאות לידים, אין ברירה, אלא להתחיל להעסיק חברות חיצוניות בתחום זה, המבצעות שיחות טלמיטינג. בואו לגלות איך העסקים ששגשגו בשנים האחרונות עשו זאת.

מאות לידים לא מבטיחים מכירות!

הגישה ללקוחות פרטיים ועסקיים ברשת האינטרנט מעולם לא הייתה קלה יותר. אפשר למצוא אותם בפייסבוק, בגוגל, בלינקדאין ואפילו בפרסום ממומן באתרי חדשות מובילים. קופירייטינג מוצלח של המודעה ושל דף הנחיתה, מוביל את המתעניינים להשאיר פרטים, וכך אפשר למלא קבצי אקסל ארוכים של מתעניינים פוטנציאליים. השאלה מה עושים עכשיו?

האם כל הלידים שהצלחתם לייצר יניבו לכם את כמות המכירות המבוקשת?

מסתבר שלא.

מרבית העסקים הקטנים נתקלים בחומה בצורה, כאשר הם מנסים להתקשר ללקוחות שהשאירו פרטים. הם מנסים לבצע סגירה כבר באותה שיחה ולמכור קורס דיגיטלי או מוצר.

אז מתגלה האמת הכואבת. מרבית הלקוחות הללו הסתקרנו לשמוע על השירות, אבל לא היו "חמים" מספיק כדי לבצע רכישה. אם מבקשים מהם את כרטיס האשראי, הם מתחמקים בנימוס בטענה שהם צריכים לחשוב על זה, ומאז לא עונים יותר לטלפונים שלכם.

לכן, כמות הלידים שאתם מצליחים לייצר אינה יכולה לנבא בהכרח את כמות המכירות שתהיה לכם. חסר לכם עוד מרכיב אחד בסיסי בתהליך השיווק שיהפוך את הלידים הללו למכירות.

מחממים את הלידים

חשוב להבין, תהליך המעבר משיחה עם ליד קר לשיחת מכירה אינו מתבצע בשלב אחד.

גם לא בשני שלבים.

הוא דורש תהליך הדרגתי שבו הלקוח שלכם נחשף למוצר, מתחיל להכיר את החברה ואת המותג שבניתם ואפילו מתרגל לשמוע על החברה שלכם בוובינרים מוקלטים, בתכתובות אי־מייל מרתקות ואפילו בשיחת ייעוץ ללא תשלום.

בתהליך הזה הוא בעצם מתחיל לצעוד בנתיב לא נראה לכיוון שלכם, המכונה "מסע לקוח".

יש הרבה דרכים ליצור אבני־דרך חשובות במסע הלקוח. החל ממשלוח של ספרון דיגיטלי עם טיפים שיעזרו לו, המשך בהכנה של קטעי וידאו חשובים, שיבהירו לו שהוא זקוק לשירות שלכם וכלה בשיחת טלפון שבה תתואם לו פגישת ייעוץ עימכם.

אין זה משנה באיזה תחום אתם עוסקים. ייעוץ זוגיות, קורס אימון עסקי או שיווק נכסי נדל"ן בחו"ל. הלקוח צריך להכיר אתכם, כדי להתחיל לבנות את האמון הדרוש להוציא את כרטיס האשראי מהכיס. אנו קוראים לתהליך הזה "חימום לידים".

אחרי שהעברתם את הלקוח בכול שלבי המסע, מגיע רגע האמת. הזמן שבו נציג מטעמכם מתקשר אליו ומציע פגישת ייעוץ אישית שתוכל להוביל למכירה עתידית.

אי אפשר להתקשר לכל־כך הרבה אנשים!

נכון.

אינכם יכולים להתחיל לבצע מאות שיחות בעצמכם. אם הקמפיין שלכם הצליח מאוד, אתם עשויים להגיע גם לאלפי רשומות בקובץ האקסל שלכם.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

ב"טופ סיילס" אנו לוקחים את רשימת הלקוחות שלכם, ובאמצעות שיחות טלפוניות מתחילים להפוך את "הקש" ל"זהב". נכון, לא כול ליד הוא באמת לקוח פוטנציאלי. יהיו שיחות טלפוניות שבהן ננסה לתאם פגישה, אבל בפועל נגלה שמדובר במתחרה שלכם שעשה ריגול עסקי. במקרים אחרים יסתבר שמדובר באדם שהיה משועמם באותו יום, הגיע למודעה שלכם והשאיר פרטים. אך בפועל? אינו זקוק כלל לשירות שלכם. במקרים אחרים יהיה מדובר בלקוח פוטנציאלי מאד, שנמצא כעת בקושי כלכלי ואינו יכול לרכוש מכם שירותים.

 אבל…

כאשר אנו מתקשרים למאות לידים אנו יכולים להוציא מהם בפינצטה את הלקוחות הרציניים.

אלה שיהפכו להיות הממליצים הכי גדולים שלכם בעתיד.

הם ימשיכו לקנות מכם שירותים ומוצרים. שניים או שלושה לקוחות כאלה בחודש הראשון יממנו לכם את כל פרויקט הטלמיטינג.

הלקוחות הללו יהיו הבסיס האיתן של העסק שלכם.

בהתחלה יהיה מדובר במספר בודד של לקוחות משלמים, ואט אט המספר הזה יגדל ויהפוך לעשרות.

זה הרגע העסק מתחיל לתפוס תאוצה וההכנסות מאפשרות לכם להגדיל את כמות הפרסום ולמלא את האקסל שלכם בעוד אלפי לקוחות פוטנציאלים. לקוחות שאנחנו נוכל להפוך להכנסה קבועה עבורכם.

עכשיו מתחיל הכיף האמיתי

אם הצלחתם ליצור פרויקט טלמיטינג מנצח, וקבענו לכם שיחות ייעוץ לכל השבוע, אתם עומדים להתחיל את הכיף האמיתי. במקום שאתם תעשו את שיחות הייעוץ, תוכלו להכשיר עובדים תחתיכם שיבצעו שיחות אלה. בסוף השיחה תוכלו להציע ללקוח ליווי אישי או רכישה של מוצר.

בשלב הזה אתם הופכים מעוד עובד בעסק שלכם, למנכ"ל.

מתחילים לראות את העסק מלמעלה, ולנצח עליו כמו מנצח בתזמורת.

ההכנסה שלכם מתחילה להיות מאקטיבית לפאסיבית, ואתם צריכים להשקיע הרבה פחות שעות בעסק.

הוא מתחיל לרוץ על אוטומט.

רוצים לגלות איך עושים זאת?

אם אתם רוצים לגלות איך מתחילים לגרום לעסק לשגשג באמצעות טלמיטינג, נשמח לשבת איתכם לקפה וירטואלי. היפגשו איתנו בשיחת זום או בשיחה טלפונית, ויחד נפצח את מסע הלקוח המתאים לכם.

צרו עימנו קשר בטופס הזה או שלחו הודעת ווטצאפ למספר 054-2281193 ונשמח להוביל אתכם צעד אחר צעד להצלחה.