האם נכון לתת ללקוח ספר דיגיטלי חינם בלי להתקשר אליו?

טלמיטינג
חברת טלמיטינג תמנף את המשפך השיווקי שלך

אתם מפעילים מערך שלם של מכירות באמצעות משפך שיווקי ומתחילים בהענקת ספר מתנה, לאחר מכן הלקוח מתחיל לקבל סדרת מסרים דיגיטליים. חלק מהלקוחות עוברים את השלב הבא ומתחילים לרכוש מוצרים, אחרים נהנים מהתכנים שלכם אך לא מבצעים רכישה. מהי דרך הפעולה הנכונה ביותר בשלב הזה? הכל במאמר הבא.

כיצד ממנפים את המשפך השיווקי שלכם?

המשפך השיווקי הוא דרך מצוינת להגיע לכמות גדולה של לקוחות במקביל, ולאחר מכן להתחיל לסנן אך ורק את הלקוחות הרלוונטיים. הדרך הזו פועלת כבר מעל לעשור עבור עסקים רבים ויצרה לא מעט מיליונרים המתמחים בשיווק דיגיטלי. עם זאת, כאשר מסתכלים על היחס בין כמות האנשים שקיבלו את המתנות החינמיות שלכם, וכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל, הוא עומד על 1:10 לרוב, אי־אפשר שלא לתהות: האם 90% מהמתעניינים שלכם היו עשויים לבצע רכישה אם הייתם פונים אליהם? מסתבר שכן.

דברו עם המתעניינים שלכם

לאורך השנים האחרונות סייענו ב"טופ סיילס" למשווקים מקוונים רבים למנף את כמות המתעניינים שלהם מוובינרים שבהם העניקו ספר דיגיטלי או מתעניינים ממשפך שיווקי שקיבלו מתנה מקוונת. אותם אנשים קיבלו שיחת טלמרקטינג קצרה שבה הוזמנו לקורס או פגישת יעוץ אישית קצרה ללא תשלום.

כך, אותו אדם הופך להיות מעוד רשומה ב-CRM שלכם, לאדם שמכיר היטב את השירותים והמוצרים שלכם ויכול להפוך ללקוח באופן מידי או בעתיד.

מדוע כדאי שטלפן חיצוני יתקשר ולא אתם?

בתחילת הדרך רבים עושים את הטעות הזו. הם מתקשרים בעצמם ללקוחות, וחושפים במקרה את העובדה כי מדובר בעסק של אדם אחד. בתחומי עיסוק מסוימים כמו פסיכולוג או מאמן כושר הדבר אינו מהווה בעיה, אך מרבית הלקוחות יעדיפו לרכוש שירותים מחברה ולא מאדם פרטי.

לכן, כאשר אתם מעבירים את שיחות המכירה לחברת טלמיטינג מנוסה, הטלפנים מסייעים לעסק להראות גדול ורציני יותר. אתם בונים תחושה של אמון מול הלקוח, והנציג יכול לספר לו עד כמה אתם עוזרים לאחרים. זכרו, כי אין הנחתום מעיד על עיסתו, ומילה טובה שנאמרת עליכם מאדם אחר שווה יותר מהניסיון שלכם להציג את יתרונות השירותים שאתם מספקים.

חוסכים זמן ולא מפספסים לידים

אם התמזל מזלכם וכמות גדולה של לידים הגיעה באמצעות הספר הדיגיטלי, תגלו את המציאות המרה – אינכם מסוגלים לחזור בזמן לכל הלידים.

נכון, אתם יכולים לקחת את כל החודש ולחזור אליהם לאט לאט. אך, בזמן הזה הלידים "מתקררים". הם כבר לא זקוקים לשירות שלכם באותה מידה, ויכול להיות שכבר פנו לשירותיו של המתחרה שלכם שהיה פנוי באותה עת.

לכן, אם אתם עוסקים היום בשיווק דיגיטלי באמצעות מתנה ללקוח, משפך שיווקי כלשהו או פרסום ממומן, העזרו בחברת טלמיטינג לביצוע השיחות, ותראו איך כמות העסקאות עולה בעסק בתוך חודש אחד בלבד.

לקבלת שירותי טלמיטינג משתלמים פנו לטופ סיילס עוד היום באמצעות טופס יצירת קשר, בווטצאפ, או בשיחה טלפונית. אחד מנציגנו ישמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית המתאימה לעסק קטן, בינוני או גדול.