טלמרקטינג לקורסים דיגיטליים – מערך המכירה היעיל ביותר

בשנה האחרונה, יותר מבכל שנה אחרת, תחום הקורסים הדיגיטליים קיבל רוח גבית משמעותית בעולם כולו. בתקופה שבה רבים נמצאים בסגר, ונמנעים משהות בכיתה צפופה עם תלמידים נוספים, ניתן ללמוד מהבית כל נושא מבישול ועד תכנות. לאור הדרישה הגוברת, הופקו במהירות קורסים רבים, ולכן גם התחרות בין ספקי הקורסים גדולה במיוחד. עבור משווקי הקורסים, מערך מכירות טלפוני מיומן יכול להוות יתרון אסטרטגי משמעותי בתהליך המכירה. במאמר זה נעסוק ביתרון של שיטת שווק זו לעומת שיטות אחרות עבור יזמים המשווקים קורסים דיגיטליים.

תהליך מכירה קצר במיוחד

קורסים דיגיטליים אינם מחייבים תהליך מכירה ארוך, וניתן בשיחה של מספר דקות להעניק לנרשם פרטים כללים אודות הקורס, לשלוח סילבוס באי־מייל או בווטצאפ ולסגור את המכירה באותה השיחה. לכן, שירות טלמרקטינג המופעל כל ידי טלפנים המשווקים קורסים אלה לאורך היום, יכול לסגור כמות גדולה של נרשמים בחודש.

תהליך זה חשוב לבצע לאחר שמגדירים תסריט מכירה מדוייק וממוקד, שכולל פנייה לכל לקוח בהתאם למאפיינים האישיים שלו. למשל, אדם שמגיע מתחום ההייטק ומעוניין ללמוד שפת תכנות נוספת, או משפחה שנמצאת בחל"ת ורוצה לנצל את הזמן הפנוי כדי ללמוד לבשל, לרקוד או לצייר.

אל תחזרו בעצמכם ללידים

בדרך כלל, רצוי שהאדם שמתקשר ללקוח לא יהיה המדריך של הקורס אלא אדם אחר. מדוע? המנטור בקורס בונה תדמית של אוטוריטה בתחומו. אם הוא מבצע את השיחות ללקוח בעצמו הוא משרה על הלקוח תחושה פחות מקצועית.

תהליך המכירה גם עשוי לגזול מהמנטור זמן יקר שבו הוא יכול ליצור קורסים נוספים, להפעיל וובינר חינמי, למשוך תלמידים או לכתוב ספר דיגיטלי לקידום הקורס. את שיחות המכירה מומלץ להשאיר לטלפנים מיומנים שמעניקים שירותי טלמרקטינג למחייתם באופן שוטף. במחלקת הטלמרקטינג בטופ שלנו, תמצאו לא מעט טלפנים כאלה.

הטלפנים מתעדים בקפידה כל אחת מהשיחות, מבצעים שיחות פולאו-אפ ויכולים ליצור עבורכם מאגר מידע של מתעניינים ולקוחות משלמים שלהם תוכלו לשווק גם קורסים נוספים בעתיד.

חברות טלמרקטינג מבצעות הכשרות תקופתיות במכירות

למיקור חוץ בתחום הטלמרקטינג יש יתרון נוסף, הן עבור יזמי קורסים דיגיטליים והן עבור בעלי עסקים נוספים. הטלפנים עוברים הכשרות תקופתיות במכירות, ולומדים לשמור על מוטיבציה לאורך זמן גם אם שמעו את המילה "לא" שוב ושוב לאורך היום. הם יודעים להתמודד עם התנגדויות נפוצות, וממשיכים את ההכשרה כדי לדעת איך להפוך "אולי" ל"כן".

הזמן של ההכשרות הללו יקר במיוחד. אם אתם מעסיקים טלפן מטעם החברה שלכם תצטרכו להכשיר אותו, לבצע מעקב אחר שעות העבודה שלו וכמובן לדאוג לבירוקרטיה הכרוכה בתשלום משכורת, תשלום תנאים סוציאליים וחיסכון לפנסיה. באמצעות מיקור־חוץ אינכם דואגים לדבר מלבד יצירת הקורס האיכותי ביותר, וצפייה בחשבון הבנק גדל בכל פעם שלקוח נוסף נרשם לקורס שלכם.

להתחלת פרויקט טלמרקטינג לקורסים דיגיטליים ולייעוץ בתהליך המכירה שלכם, פנו לאחד מנציגנו באמצעות טופס יצירת קשר.