10 הסיבות שכדאי להשתמש במחלקת טלמרקטינג חיצונית

רבים מתלבטים האם כדאי להעזר בשירותי מחלקת טלמרקטינג במיקור חוץ או לבנות מחלקה משלהם במשרד. חלק מנסים גם לעשות את כל שיחות המכירה בעצמם ומופתעים לגלות כי אינם נוחלים הצלחה. במאמר זה תגלו את עשר הסיבות הטובות ביותר להשתמש במחלקת טלמרקטינג חיצונית.

  1. הזמן שלכם יקר מדי – בזמן שאתם מנסים למכור את המוצר אינכם עוסקים במתן שירות ללקוחות שלכם בתחום שבו אתם פועלים. חבל לבזבז זמן יקר בביצוע משימה שאדם אחר יכול לבצעה.

  2. העסקת נציג דורשת פיקוח צמוד – העסקת נציג טלפוני דורשת פיקוח צמוד עליו, במיוחד אם הוא חדש בתחום ולא יודע כיצד לשווק את המוצר או השירות שלכם בצורה נכונה. במקום לבזבז זמן בהכשרתו, העבירו את המשימה הזו לחברה המנוסה בניהול צוותי מכירות טלפוניות.

  3. העובד עזב? אין לכם איש שיווק – חברות טלמרקטינג מנוסות מודעות לתחלופה הגבוהה בתחום. לכן, הן מכשירות באופן שוטף טלפנים נוספים למחלקה, אם עובד עזב, החברה כבר מכשירה עובד נוסף בצוות על הפרויקט שלכם במהירות, והוא יכול להתחיל לעבוד כבר באותו היום.

  4. עובדים חולים עולים לכם כסף – כל עובד שנמצא ביום מחלה או בבידוד ואינו יכול לעבוד עולה לכם כסף. אתם משלמים ימי מחלה ומפסידים את כל אותה הפעילות שאותו עובד היה אמור לבצע ביצירת קשרים עם לקוחות חדשים, מכירות וחזרה ללקוחות קיימים. לעומת זאת, אינכם משלמים ימי מחלה לעובד בחברת טלמרקטינג חיצונית.

  5. חישוב השכר – כיום חוקי השכר בישראל מחמירים במיוחד והתנאים הסוציאליים המגיעים לעובדים מגיעים לאלפי שקלים בשנה. אם אתם עובדים עם חברת טלמרקטינג אתם מודעים מראש לכל ההוצאות המצפות לכם. ללא הפתעות וללא הוצאות מיוחדות. נוסף על כך אינכם צריכים לשלם לחשב שכר כדי להוציא את התלוש.

  6. נציגי מכירות מנוסים ימכרו טוב יותר – נציגי מכירות מנוסים שמבצעים שיחות טלמרקטינג למחייתם מזה שנים יצליחו לסגור כמות גדולה יותר של עסקאות מנציגים שתכשירו במשרד. לכן, מומלץ למנף את הניסיון של חברת טלמרקטינג קיימת.

  7. עלות המרכזייה על החברה החיצונית – מדוע לשלם על מרכזיות יקרות? חברת טלמרקטינג מנוסה תוכל להפעיל מספר טלפנים במקביל משלוחות שלה או טלפונים ניידים המסופקים לנציגי המכירות. אינכם צריכים לספוג עלות זו.

  8. משרה חלקית או עבודה לפי שעות – הלידים אינם מגיעים אליכם לאורך כל היום, אלא רק בשעות מסויימות ומטפטפים לאורך שעות אחרות. לכן, מוטב להעסיק נציג העובד עמכם בצורה גמישה וחוזר לכל ליד מיד כשנכנס למערכת. אינכם צריכים להעסיק אדם במשרה מלאה רק כדי ליהנות משעה או שעתיים נטו של שיחות. כמו כן, אם תרצו לקחת הפסקה לחודש חודשיים אינכם צריכים לפטר ולגייס עובדים מחדש.

  9. תיעוד השיחות – נציגי מכירות מנוסים יכולים לתעד במהירות את השיחות ולהמשיך הלאה, אתם יכולים להשתמש בתוכנה שלכם או בתוכנה המוצעת על ידי חברת הטלמרקטינג החיצונית.

  10. יחסי עובד־מעביד – בעבודה עם נציגי מכירות של חברה חיצונית אינכם מסתכנים כלל בתביעות בבית הדין לענייני עבודה בשל הפרת חוקים שונים בתחום יחסי עובד מעביד. האחריות כולה היא על חברת הטלמרקטינג שלכם.

לאור כל הנתונים הללו ההחלטה פשוטה מאד – עברו לחברת טלמרקטינג חיצונית, וגלו איך המכירות שלכם נוסקות לשחקים.