בניית תסריט השיחה הנכון למכירות בטלמרקטינג

לפני שמתחילים פרויקט מכירות טלפוני, חשוב לבנות קודם כל בצורה נכונה את דרך הצגת החברה והמוצר ללקוח, בניית משפטי הסגירה והטיפול בהתנגדויות. כל אלה נכללים במסמך הקרוי "תסריט שיחה", המסופק לטלפנים לצורך העבודה השוטפת. אם בונים את התסריט הזה בצורה נכונה, יהיה קל לייצר אמון עם הלקוח בתוך מספר דקות, ולעבור שלב אחר שלב עד לתיאום הפגישה או קבלת כרטיס האשראי. תסריט שאינו בנוי נכון, לעומת זאת, יכול להוביל לשיחות ארוכות, לא ממוקדות וללא סגירה.

בניית התסריט המושלם לטלמיטינג

אם פרויקט המכירות הטלפוניות שלכם נועד לצורך תיאום פגישות – טלמיטינג, חשוב לכוון את כל תסריט השיחה לכיוון זה. ניתן להתחיל את השיחה מראש בבירור צורכי הלקוח, בהצגה כללית של החברה, בהבהרת היכולת של המותג שלכם לפתור צרכים אלה ולאחר מכן בחתירה לתיאום פגישה. הלקוח צריך במהלך השיחה לחוש אמון וסקרנות ביחס למוצר שלכם. בשיחות טלמיטינג תעדיפו לגלות טפח ולכסות טפחיים, הכוונה, לתת תחושה שיש עוד הרבה מה לגלות בתחום שבו אתם עוסקים, ושכדאי להפגש עמכם כמומחים בתחום.

לקוחות רבים ישמחו לקבוע את הפגישה אם הם מרגישים שהם עומדים לקבל ערך מוסף ממנה, גם אם לא ירכשו את המוצר או השירות שאתם מציעים. לכן, אם מדובר בפגישה בתשלום, חשוב מאד להדגיש את התובנות שיצאו עימם בסיום השיחה. כדאי גם להדגיש שהפגישה היא ללא התחייבות לרכוש מוצרים נוספים.

בניית תסריט מושלם למכירה טלפונית

תסריט לשיחת מכירה טלפונית שבסופה אתם מצפים לקבל את פרטי כרטיס אשראי מהלקוח, שונה לחלוטין מתסריט לתיאום פגישה. הוא יהיה ארוך יותר בדרך כלל, יכלול פרטים על החברה ומטרתו תהיה לענות על כל התהיות והספקות שעשויים לעלות בראשו של הלקוח. תסריט כזה חשוב לבנות עם חברה מקצועית שיודעת כיצד לבנות את תהליך המכירה לפי שלבים קבועים, ולהשרות על הלקוח תחושה של בטחון לפני שהוא נותן את פרטי כרטיס האשראי.

בנוסף, כדאי להכין מראש גם את התסריט לפולאו־אפ, שיחות המכירה הנוספות המגיעות לאחר השיחה הראשונית עם הלקוח. לא כל לקוח מעוניין להחליט מיד לרכוש את המוצר. חלק מהלקוחות יעדיפו להיות עמכם בקשר עוד מספר פעמים. אם הנציגים הטלפוניים יודעים מראש מה להגיד בכל שיחה, הם יוכלו לנווט גם את שיחות הפולו־אפ למכירה.

אם עד כה הבחנתם כי התסריט שאתם נותנים לטלפנים שלכם אינו מצליח לייצר מכירות, יתכן והוא בנוי לא נכון. במצב כזה אתם מוציאים סכום גבוה על פרסום או רכישת לידים, והוא מתבזבז לשווא. אנו יכולים לשנות זאת.

גלו איך אתם יכולים להעלות את כמות המכירות שלכם באמצעות שירותי הטלמרקטינג שלנו.
בכל פרויקט אנו מספקים תסריט שיחה ממוקד לטלפנים העובדים בחברה על בסיס ניסיון רב שנים בניסוח תהליכי מכירה. למיקסום הלידים שלכם וליצירת כמות המרות גדולה יותר – צרו עימנו קשר עוד היום!