טיוב לידים חלק ב' – טיוב לידים קיימים במערכת

טלמרקטינג

בפוסט הקודם בנושא טיוב לידים  עסקנו בהרחבה בשדרוג רשימת המתעניינים ותיקונה. הפעם נרחיב על סוג נוסף של טיוב רשימות של לקוחות קיימים של החברה, אשר רכשו מכם בעבר ופרטיהם השתנו. ניתן ליצור קשר עם לקוחות עבר הנמצאים ברשימת התפוצה שלכם, ולוודא אם הם עדיין רוצים לקבל מכם מבצעים ומידע אינפורמטיבי. השיחות הללו יכולות להוביל לא רק לשיפור רשימת התפוצה ולהפחתת עלויות התחזוקה שלה, אלא גם למכירות נוספות. כיצד תעשו זאת נכון?

הכינו את הטלפנים לכל תרחיש אפשרי

כאשר מתקשרים ללקוחות קיימים ומוודאים עמם את הפרטים הרשומים אצלכם (כמו: כתובת, מספרי טלפון, כתובת אי־מייל ונתונים נוספים) יכולים להיות מספר תרחישים. לקוח יכול לבקש לקבל פרטים על מוצרים נוספים, הוא עשוי לבקש שלא יצרו עמו קשר והוא עשוי גם להמליץ לכם על חבר הזקוק לשירותים שלכם.

לכן, טיוב לידים כזה רצוי לעשות עם חברה מקצועית שמתמחה בכך, ויכולה למקסם מכירות מתוך הרשימה הקיימת. חשוב, כמובן, להכין את הטלפנים מראש, ולסייע להם ככל הניתן להכיר את רשימת השירותים והמוצרים הקיימת שלכם כדי שיוכלו לבצע מכירה בעת הצורך. אם אינכם מעוניינים שהם יבצעו את המכירות, הנחו אותם מראש בתסריט השיחה מה תרצו שיגידו ללקוח. תסריט אפשרי יכול להיות: "אני לא מתמחה במחלקה הזו, אבל אני יכול להשאיר הודעה לנציג שלנו שמתמחה בדיוק במה שביקשת. הוא יחזיר אליך בשעות הקרובות".

קבלת מספרי טלפון של לקוחות נוספים מלקוחות קיימים

ישנה טכניקה מיוחדת בשיחות טיוב לידים שיכולה להיות אפקטיבית מאד לקבלת מספרי טלפון של מתעניינים חדשים מלקוחות קיימים. ספרו ללקוחותיכם כי אתם מתחילים מבצע חבר מביא חבר, והם יכולים לזכות להנחה על השירות הקיים שלהם אם יפנו אליכם לקוח נוסף.

חברות המשווקות שיחות לחו"ל בעלות חודשית משתמשות בטכניקה זו.

הן מציעות הנחה של 50% לחודש אחד לחבילת תקשורת ללקוחות קיימים שמפנים חבר. יתרה מכך, גם החבר החדש שהצטרף לשירות זוכה למבצע משתלם בחודש הראשון. כך, הלקוחות שלכם מרוויחים, הם עוזרים לחברים שלהם לקבל הנחות, ואתם נהנים מכמות גדולה יותר של מכירות בהשקעה נמוכה. חשבו על כך, כמה עולה לכם לגייס לקוח חדש מפרסום מקוון? העלות של שיחה זו ללקוח היא מזערית ומניבה את אותה התוצאה.

טיוב לידים קיימים וחלוקה לתתי קבוצות

יש יתרון נוסף לטיוב לידים קיימים. אם אתם משלמים סכום חודשי קבוע לדיוור מקוון בהתאם לגודל רשימת התפוצה, תרצו למקד אותה אך ורק ללקוחות שבאמת מתעניינים במותג שלכם. שיחת טלפון קצרה יכולה לסייע לכם לסנן את הכתובות שאינן רלוונטיות לכם. בנוסף, תוכלו להשתמש בשיחה זו כדי לחלק את רשימת המתעניינים למוצרים שונים. למשל, אם אתם מוכרים מזון לבעלי חיים תוכלו לבקש מהטלפנים לשאול בכל שיחה: "איזו חיית מחמד יש לך חתול או כלב?" לאחר מכן, תוכלו להוציא דיוור ממוקד למוצרי מזון וצעצועים לפי סוג חיית המחמד.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לטיוב לידים חדשים ורשימות תפוצה צרו עמנו קשר עוד היום.