טלמרקטינג – כיצד אני מתאימה את הטלפן לכל פרויקט מכירה טלפונית?

לאורך השנים האחרונות גיליתי שלכל תחום יש טלפן מתאים. חלק מהתחומים, כמו תזונה, לייף סטייל, הדרכת יוגה ופילטיס ותחומים נוספים מתאימים לחובבי התחומים הללו. הם יהיו אנשי המכירות הטובים ביותר ויוכלו להתחבר ללקוח בשימוש במינוחים הנכונים והערכים המתאימים. באותה מידה, שיחות מכירה טלפוניות בתחום הנדל"ן, ייעוץ המשכנתאות והפיננסים ידרשו טלפנים המיומנים בביצוע שיחות מכירה בנישה הזו. לכן, כאשר מתחילים פרויקט מכירות טלפוניות חשוב להתאים בצורה מושלמת את הטלפן לפרויקט.

כיצד אני מתאימה את הטלפן ללקוחות החברה?

לפני שלקוח מתחיל לעבוד עמנו הוא ממלא שאלון מקיף המסייע לזהות את סוג הפעילות שלו והידע הנדרש מהטלפן. טלפנים בעלי ניסיון חיים רב יכולים למכור כמעט כל מוצר, לעומת זאת טלפנים מתחילים או צעירים מאד עשויים להתקשרות במכירה של מוצרים מורכבים הדורשים ידע והתמצאות רבה בתחום. לכן, כאשר אני מתאימה את הטלפן לחברה אני לוקחת בחשבון מספר מרכיבים עיקריים:

רמת הידע

המרכיב הראשון הוא מה רמת הידע שנדרש מהטלפן לפני שהוא מתחיל לבצע שיחות. אם נדרשת הדרכה ארוכה ומקיפה על התחום, לא כל טלפן יתאים למשימה. בנוסף, אם לאחד הטלפנים יש ניסיון קודם בשיווק מוצרים או שירותים דומים אבחר דווקא בו לפרויקט. למשל, אם אתם משווקים נכסי נדל"ן וזקוקים לטלפנים שיתאמו פגישות לצפייה בדירה לדוגמה, נמצא את איש המכירות הטלפוניות המתאים ביותר עבורכם. אם מדובר בתחום פיננסי כמו מימון לנכס, משכנתה ותחומים דומים, נמצא את הטלפן עם הניסיון בתחום זה.

יכולת אלתור

המרכיב השני הוא יכולת האלתור של הטלפן במהלך השיחה. ישנם תחומים שבהם נדרשת יכולת לשנות את תסריט השיחה מעט כדי להתאימו ללקוח. ישנם טלפנים שמעדיפים לדבוק בפרויקטים עם תסריט קבוע, ואחרים יכולים לשנות בגמישות רבה את התסריט כדי להגיע למכירה. פעמים רבות, תחומים פיננסיים ידרשו חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת להמחיש ללקוח עמו מדברים בטלפון את יתרונות החברה באופן יצירתי. כל זאת בהתאם למידע שהם מקבלים מאותו לקוח בטלפון. בתחומים כמו נדל"ן ופיננסי ננסה לבצע שיחות טלמרקטינג שימשכו את הלקוח להתעניין עוד בשירות שלכם ולתאם פגישה או לבצע רכישה כבר בטלפון.

סוג ההנעה לפעולה

המרכיב השלישי הוא סוג השיחה והפעולה הנדרשת מהלקוח בתום שיחה זו. האם יש לגבות כסף על פגישה או מכירת מוצר או שמדובר בטלמיטינג בלבד ולא נדרשת השקעה כספית. אם נדרש שירות טלמיטינג בלבד רצוי להעזר בטלפן המיומן בתיאום פגישות, ויכול לחתור לפגישה גם אם הלקוח עדיין מתלבט אם הוא מעוניין לצרוך את השירות.

לסיכום, אם אתם מעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלכם ולהיפגש עם כמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים באותו היום הזמינו שירותי טלמרקטינג בהתאמה אישית. מיקור חוץ של תחום המכירות הפך להיות מנוע הצמיחה של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בכל התחומים לאורך שנים רבות. היום, הגיע תורכם למנף את התחום גם לעסק שלכם.