מדוע כדאי להעזר בשירותי חברת טלמרקטינג?

האם התלבטתם אי פעם אם להמשיך לשווק את עצמכם לבד, להעסיק איש מכירות טלפוני בחברה או אולי להעביר את תחום המכירות המאתגר לחברה חיצונית? במאמר זה תגלו את היתרונות הבולטים לשימוש בשירותיה של חברת טלמרקטינג לתיאום פגישות ולביצוע מכירות טלפוניות.

כמות טלפנים גדולה שחוזרת לכל הלידים באותו היום

העסק שלכם מתחיל להתרחב, וכמות הלידים גדלה באופן משמעותי בכל יום, אתם אולי מספיקים לחזור לקומץ אנשים בעוד ששאר המתעניינים במוצרים שלכם ממתינים לשיחה. אך פתאום אתם מגלים עובדה מעניינת. האדם שהתקשרתם אליו יומיים אחרי שהזין את הפרטים בעמוד הנחיתה שלכם כבר לא ממש מעוניין.

מה התרחש? מרבית המתעניינים במוצרים לוחצים על מודעות הפרסום שלכם ברשת בגלל שנתקלו במשפט שפנה לכאב שמציק להם באותו הרגע. כאב זה יכול להיות רצון לרזות או רצון להתפתח מבחינת קריירה. אך, לאחר יום או יומיים נושאים אחרים ממשיכים להדהד בראשם, והם ממשיכים בשגרת חייהם.

אם באותו יום שהם לחצו על המודעה והשאירו את פרטיהם נציג טלפוני מיומן יחזור אליהם, הסיכוי שהם יסגרו את העסקה גבוה. לכן, מומלץ לעבוד עם חברת טלמרקטינג מנוסה, שמתחייבת לחזור ללידים כבר באותו היום וממשיכה בפולואפ למתעניינים גם בימים שאחרי.

אין תחליף לניסיון בתחום המכירות הטלפוניות

טלפן מנוסה מסוגל לסגור אחוזים גבוהים יותר של עסקאות מכל מאה לידים שתספקו לו. טלפן מתחיל או בעל עסק ללא ניסיון במכירות עשוי לסגור מחצית מכמות הלידים ואפילו פחות. אין תחליף ליכולת לזהות את האופי של המתעניין מהעבר השני של הקו, לדעת להתגבר על התנגדויות ולהכיר את תסריט השיחה על בוריו.

נוסף על כך, אדם שעוסק אך ורק בתחום המכירות עבורכם, ואינו צריך לספק את שירות הלקוחות מאוחר יותר ללקוח, ידע לשכנע טוב יותר את המתעניין ולסגור את העסקה. הוא אינו חושב בזמן השיחה "זהו לקוח שיישאר לאורך שנים" או "שזהו לקוח של עסקה אחת שאחר כך יעלם". מטרתו האחת של טלפן זה – לייצר את הכמות הגדולה ביותר של המכירות מרשימת המתעניינים הקיימת.

לאורך השנים הטלפנים העובדים אצלנו ב"טופ", עברו הכשרות מקצועיות ולמדו את רזי המכירה בשיטה של איירין שוואצגלס. הם זוכים לאותן הכשרות שחברות כרטיסי האשראי מקבלות מאיירין, לאותן הכשרות שמאות בתי עסק מקבלים אונליין במערכי המכירות ולליווי אישי בשיחות מדי פעם. כל זאת במטרה למקסם את הרווחים של העסק שלכם.

לסיכום, לחברת טלמרקטינג מנוסה יש מגוון רחב של יתרונות כמו ניסיון רב בתחום המכירות, הכרות עם הפסיכולוגיה שמובילה לקבלת החלטות רכישה ויכולת להתגבר על התנגדויות. כמו כן, בחברה המעניקה שירות אישי כמו "טופ" הטלפנים חוזרים עוד באותו היום ללידים, כאשר הם מעוניינים לשמוע על המוצר, ומגדילים את כמות הסגירות בחברה באופן משמעותי.

לקבלת מידע נוסף על שירותי הטלמרקטינג הייחודיים של "טופ", צרו עמנו קשר עוד היום.

טיוב לידים