מה כדאי לדעת על שירותי טלמיטינג?

האם החברה שלכם פועלת על בסיס תיאום פגישות עם לקוחות חדשים? שירותי טלמיטינג הפכו באחרונה לשירות מבוקש במיוחד בקרב בעלי עסקים בנישות שונות, החל מעורכי דין וכלה ביועצי משכנתאות. במאמר זה נגלה מדוע דווקא עכשיו שירותי תיאום פגישות יכולים להיות הפתרון גם לעסק שלכם.

פגישה עם לקוח אינה חייבת להיות פרונטלית

לאחרונה, אנו משתמשים במגוון רחב של טכנולוגיות כדי להיפגש. בתקופות הסגר תוכנת ה"זום" הפכה להיות התחליף העיקרי לפגישות פנים אל פנים. לכן, גם טלפנים המתאמים פגישות אלה במסגרת פרויקט טלמיטינג יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים של הפלטפורמה.

אחד מהיתרונות הללו הוא היכולת לקבוע פגישות באותו יום בטווח גיאוגרפי רחב. למשל, אם נקבעה פגישה לנציג בעפולה בשעה תשע, ניתן לקבוע כבר בעשר פגישה נוספת באילת. בניגוד לנציגי מכירות הנוסעים ברחבי הארץ, נציגים המדגימים את המוצר ברשת, אינם זקוקים לזמן נסיעה בין הפגישות, אינם מבזבזים דלק ויכולים לנצל את יום העבודה באופן אפקטיבי יותר. מלבד זאת, ניתן להתחיל לשווק את מוצרי החברה גם מעבר לים.

לקוחות רבים רוצים לקבל את המוצרים עד הבית

חברות רבות הבינו השנה כי השוק הגלובלי פתוח יותר לשמוע על מוצרים ושירותים חדשים המגיעים עד הבית. למשל, תחום מכירות הרכב עד הבית, משלוחים של מזון או מוצרים חשמליים ואפילו מוצרי אופנה – כולם הפכו למוצרים שלקוחות צעירים ומבוגרים כאחד שמחים להזמין. לכן, נציגי תיאום פגישות ונציגי מכירות מצליחים לסגור היום כמות גדולה יותר של עסקאות מבעבר.

מדוע להיעזר דווקא בשירותי טלמיטינג במיקור־חוץ?

טלפנים שמייצגים את החברה ועובדים בחברות טלמיטינג, מצליחים לתאם יותר פגישות מאשר טלפנים שעובדים בתוך החברה. מדוע? חברות טלמיטינג מעסיקות אנשי מכירות טלפוניות מיומנים שמצליחים לזהות את ההתנגדות של הלקוח הפוטנציאלי. הם יודעים להציג את החברה בצורה מחמיאה, ולהבהיר לאדם הנמצא מהעבר השני של הקו כיצד השירות המסופק לו יכול לפתור צורך מידי.

אם עד היום ניסיתם בעצמכם לקבוע את הפגישות, יתכן וגרמתם שלא ביודעין לנזק תדמיתי לחברה. מדוע? כאשר אתם רואים פרסומת לשירות, ומנהל החברה מתקשר אליכם להציע את שירותיו, אתם יודעים שמדובר בעסק קטן מאד ללא אנשי מכירות. אם אדם אחר עונה לטלפון או חוזר לפנייה שלכם ברשת, ומתאם פגישה עבור נותן השירות, החברה נראית גדולה ומאורגנת יותר. לקוחות יעדיפו לקנות מוצרים ולצרוך שירותים של עסק המסוגל להעניק שירות לקוחות גם לאחר המכירה, והשיחה עם נציג חיצוני תעניק ללקוח את התחושה שבמקרה שיזדקק לעזרה נוספת בעתיד יהיה נציג פנוי עבורו.

לסיכום, שירותי טלמיטינג במיקור חוץ מאפשרים לבעל העסק לתאם כמות גדולה יותר של פגישות, להרחיב את חוג הלקוחות של העסק בתוך זמן קצר ולהתחיל להגדיל את שורת הרווח בכל חודש.

לקבלת הצעה משתלמת לשירותי טלמיטינג פנו אלינו עוד היום.