מוקד טלמרקטינג וטלמיטינג במיקור־חוץ, האם כדאי ויעיל ומדוע?

מוקד טלמרקטינג וטלמיטינג במיקור־חוץ הפך להיות הדרך המועדפת על עסקים קטנים ובינוניים רבים לנהל את המכירות הטלפוניות שלהם. לשיטה זו מגוון רחב של יתרונות שעליהם נעמוד בהרחבה בפוסט זה.

כיצד עובדות החברות הגדולות?

החברות הגדולות כמו חברות ביטוח והשכרת רכב, מחזיקות מערך מכירות שלם בתוך בניין המשרדים. הן שוכרות או רוכשות מקום שבו נמצא הריהוט המשרדי והמרכזיה של העסק, מעסיקות עשרות עובדים ומבצעות הכשרות. הן משלמות על כל דקה של הפסקת סיגריה ועל זמן ההכשרה של העובדים, וכמובן משקיעות זמן ואנרגיה בפיקוח על עובדים אלה. כפי שניתן להניח ההוצאות על ניהול מערך זה אסטרונומיות, ויכולות להגיע לעלות של 7,000 ₪ ועד 12,000 ₪ לכל עובד בממוצע כולל המשכורות, הנסיעות, המיסים, הציוד, הטלפוניה, החשמל והשירותים הנלווים כמו מכונת הקפה והמים.

מהפכת 2021: תחום הטלמרקטינג במיקור־חוץ מתייעל

מוקד טלמרקטינג במיקור־חוץ הפועל ביעילות מצמצם עד למינימום את העלויות. אם פעם כל העובדים הללו עבדו ממשרד גדול, כיום הם מועסקים מהבית ועובדים עם מרכזיה בענן או עם הנייד הפרטי. שעות העבודה שלהם הפכו להיות הרבה יותר גמישות, והטלפנים משלבים באופן הרמוני את העבודה עם חיי המשפחה והתחביבים. הם אינם צריכים להקדיש זמן לנסיעות למקום העבודה ואינם לוקחים הפסקות סיגריה. במקום זאת, הם עובדים במשמרות קצרות וגמישות המתאימות ללקוחות הפרויקט שעליו הם עובדים.

יעילות מרבית בשירותי המכירות

לאור ההבדל המשמעותי בין מוקדי טלמרקטינג גדולים ולא יעילים הפועלים ממשרדי החברה, להפעלת צוות קטן ומיומן במיקור־חוץ מהבית, ניתן להבין מדוע עסקים קטנים ובינוניים מתחילים לשדרג את שירותי השיווק שלהם לשיווק טלפוני ממוקד מטרה ויעיל.

הטלפנים חוזרים ללידים מיד לאחר שהם השאירו פרטים בטופס בעמוד הנחיתה או כאשר הם שלחו הודעה באי־מייל. הם מעדכנים את הנתונים במאגר נתונים המשותף לכם ולטלפן, ולא מוותרים על אף ליד. הם מתקשרים שוב ושוב עד שישיגו אותו ובמידת הצורך גם שולחים לו הודעה בווטצאפ.

טלפנים אלה יודעים שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלהם, והמשכורת שלהם משלבת שכר בסיס ואחוזים. לכן, הם לא מבזבזים את זמנם בשיחות ארוכות עם לקוחות שאינם מעוניינים לצרוך את מוצרי ושירותי העסק שלכם, אלא ממשיכים הלאה לשיחה הבאה.

לעבוד באמת במקום ללכת לעבודה

ב"טופ סיילס" אנו מעסיקים אך ורק טלפנים המעוניינים לעבוד, לחייג שוב ושוב עד שהם משיגים את הלקוח ולבצע את המכירה. אנו לא מעסיקים עובדים שמחפשים מקום עבודה מ- 9:00 עד 17:00, אלא עובדים שיודעים שגם בשלוש עד ארבע שעות אפשר להגיע לתוצאות משמעותיות. המרוויח העיקרי משיטה זו הוא כמובן הלקוח, שזוכה למכירות איכותיות, ולתיאום פגישות מקצועי לאורך כל היום מהבוקר עד הערב, ומגדיל משמעותית את שורת הרווח בסוף החודש.

רוצים להתחיל לייעל את מערך המכירות הטלפוניות שלכם? נסו את "טופ סיילס" שירותי טלמרקטינג וטלמיטינג במיקור־חוץ שעובדים!