מה כדאי לדעת על שירותי טלמרקטינג?

שירותי טלמרקטינג ולטלמיטינג
שירותי טלמרקטינג

יש לכם רשימת לקוחות ישנה שאתם יודעים שממנה יש לקוחות שעשויים לקנות מכם מוצרים נוספים, אך אין בידכם להרים טלפונים לכל אחד מהם. אתם רוצים להגיע למנהלים של חברות בינוניות, אך אינכם יודעים מהי הדרך המתאימה לעבור את המזכירה ולתאם פגישה. שירותי טלמרקטינג מסוגלים לפתור אתגרים רבים בתהליך המכירה. במאמר זה תגלו מספר יתרונות של השירות.

מה אומרים כשלקוח מעלה התנגדות?

עד היום, כאשר לקוחות העלו התנגדות כמו "יקר לי" או "אני אחשוב על זה" סיימתם את השיחה. הידעתם כי עוד מספר דקות שבהן הייתם פותרים את ההתנגדות של הלקוח היו עשויות להוביל למכירה? טלפנים מנוסים בחברות טלמרקטינג מובילות מסוגלים להפוך חלק משיחות ה"לא" ל"אולי" ואפילו ל"כן" באמצעות הצגת טיב המוצרים והשירותים שלכם וערככם האמיתי עבור הלקוח.

כיצד ניתן לעבור את הסינון של המזכירה?

תפקידן של מרבית המזכירות העונות לטלפון בחברה היא לסנן את הפניות השונות ולהעבירן למחלקה המתאימה. שיחות שנועדו למכור מוצרים לבית העסק עשויות לזכות לתגובה קרה או ניתוק. לעומת זאת, אם יודעים מה להגיד, וכיצד ליצור את הקשר הראשוני עם החברה בצורה נכונה, ניתן לתאם פגישה בקלות. במחלקת הטלמיטינג ב"טופ", פיתחנו לא מעט שיטות כאלה לצלוח את המזכירה, ולקבוע פגישות איכותיות עבור לקוחותינו.

טיוב לידים

לא כל שיחה מיועדת ליצור מכירה. יש תהליך שמכונה טיוב לידים והוא נועד לזהות האם מספרי הטלפון שיש ברשומות שלכם הם עדיין מעודכנים. למשל, אם תתקשרו ללקוחות משנת 2005, תגלו כי רבים מהם כבר החליפו מספר טלפון. אנו מעניקים שירותי טיוב לידים לפני התחלת פרויקט הטלמרקטינג (בתשלום נוסף), במסגרתו הטלפנים שלנו מבצעים שיחה קצרה, ומבררים האם הלקוח רוצה לקבל מבצעים מיוחדים מכם או ששינה את כתובתו/מספר הטלפון/כתובת האי־מייל שלו ופרטים נוספים. שירותי טלמרקטינג ללידים שעברו טיוב הם אפקטיביים יותר, ומבטיחים שהטלפן יתקשר ללקוח שכבר שמע על המותג שלכם ומוכן לקבל את השיחה. לעומת זאת, שיחות קרות למספרים ללא טיוב לידים עשויות ליצור פחות שיחות אפקטיביות בכל שעת עבודה.

טלפנים מנוסים ידעו להציג את המוצר שלכם בטון הנכון

כאשר מתקשרים ללקוחות בשיחות מכירה חשוב להקפיד על הטון שבו משתמשים. אם אתם משדרים חוסר בטחון הלקוח הפוטנציאלי עשוי להסס אם המוצר שלכם אכן איכותי ומתאים לצרכיו. לעומת זאת, טלפן מנוסה המציג את המוצר שלכם בטון בטוח וידידותי, יסייע בבניית המוניטין של החברה לאורך זמן, ויעניק ללקוח את הבטחון המלא באופן נקודתי בזמן רכישה. היות ומדובר בקבלת כרטיס אשראי דרך הטלפון, קיימת חשיבות להשרות על הלקוח תחושה שהוא משתף נתונים רגישים כל־כך עם אדם אמין ומקצועי.

לסיכום, שירותי טלמרקטינג מקצועיים יכולים לשדרג את מערך המכירות שלכם, לסייע לפנות לכמות גדולה יותר של לידים ולייצר יותר מכירות.

התקשרו אלינו עוד היום, וקבלו הצעת מחיר משתלמת לבנק שעות גמיש במיוחד לשירותי מכירות טלפוניות!