שירותי טלמרקטינג וטלמיטינג – למי השירות מיועד?

שירותי טלמרקטינג
שיחות מכירה וטלמרקטינג

לפני עשרים שנה הטלפון לא היה מפסיק לצלצל בבית. פעם אחת הייתה זו חברת ביטוח שמציעה לכם פוליסת ביטוח בריאות במחיר משתלם, ביום אחר זה היה נציג של חברת שואבי אבק המציעה ניקוי שטיח בחינם ובאותו ערב קיבלתם גם טלפון מחברת ניקיון לבית. התחום הצרכני עבר שינויים רבים, ובכללם גם האיסור של מחלקות הטלמרקטינג לבצע שיחות קרות ללקוחות פרטיים שאינם מעוניינים בכך. עם זאת, תחום הטלמרקטינג לא גווע אלא המשיך והתפתח. נוצרו פתרונות יעילים יותר שמאפשרים גם לעסקים קטנים למנף את השירות. במאמר זה נדון בהרחבה בחברות שיכולות להרוויח יותר בזכות שירות מכירה טלפוני.

מוצפים בלידים? אתם זקוקים לשירותי טלמרקטינג

סוג החברות הראשון שזקוק לשירותי טלמרקטינג באופן מידי הוא עסק שמקבל לידים בכמות גבוהה. שימו לב, אין זה משנה כמה עובדים מועסקים בחברה, אלא מה אחוז החשיפה והביקוש שהיא מקבלת. למשל, אם אתם עורכים וובינר ונרשמים אליו שלוש מאות איש. טלפן אחד או שניים לא יספיקו לחזור לכולם. תצטרכו לחזור לכל האנשים הללו לאחר הוובינר לבצע את המכירה באותו זמן. לכן, כדאי להפעיל מחלקת טלמרקטינג שלמה למספר ימים ולחזור לכל הלידים במקביל.

אפשרות נוספת היא עסק שמשקיע הון בפרסום בטלוויזיה, ומקבל את כל השיחות הנכנסות באותו הרגע. אם אתם מפעילים שירות מענה אנושי השיחות הללו יכולות להיות קצרות מאד. הפקידה לוקחת את מספר הטלפון והשם, ושואלת שאלות קצרות על השירות המבוקש. לאחר מכן, טלפן מיומן בחברת טלמרקטינג יכול לבצע שיחת מכירה ארוכה ומקיפה יותר לכל הלידים.

עסק של בעלי מקצוע עסוקים במיוחד

שרברב שעובד לבדו ומקבל שיחות לאורך כל היום לא יכול לענות אליהן. הוא עשוי להפסיד עבודה של עשרות אלפי שקלים בגלל שלא היה זמין לחזור ללקוחות פוטנציאליים כי בצע תיקון בשלוש מאות שקלים. לכן, גם אם הוא מקבל רק חמש שיחות במהלך כל היום, חשוב שיהיה טלפן זמין עבורו לחזור לליד באותו הרגע. אותו טלפן יכול לברר מה הצורך של הלקוח ואפילו לקבוע פגישה באותו היום. שירות זה חשוב במיוחד בחודשי הקיץ עבור מדבירים וחברות הובלה, שמשתמשים בשירותי טלמרקטינג חיצוני בתקופות עמוסות.

היתרון של שירות טלמרקטינג חיצוני הוא הגמישות הרבה שלו. אם אתם עמוסים רק בחגים, רק בחודשי החורף או רק בחופש הגדול, אינכם צריכים להחזיק טלפן במשכורת לאורך כל השנה. הפעילו את השירות שלכם בתקופת הלחץ, ובשאר השנה תוכלו לבצע את השיחות בעצמכם. כך, תספיקו לחזור לכל המתעניינים שהתקשרו אליכם לפני שהם פונים לבעל המקצוע הבא ברשימה.

רוצים להתחיל למנף את שירותי הטלמרקטינג והטלמיטינג שלנו לעסק שלכם? התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, וגלו איך אתם מפסיקים לפספס מכירות וחוזרים לכל ליד בזמן לפני שהוא מתקשר למתחרים!