כיצד ליצור לידים חדשים לשיחות מכירה?

בשנים עברו חברות רבות היו משתמשות בספר הטלפונים ומתקשרות באופן רנדומלי ללקוחות חדשים כדי להציע להם מוצר חדש. למשל, חברות המשווקות שואבי אבק מתקדמים ויוקרתיים היו מתקשרות לאנשים פרטיים בוקר וערב ומתאמות הדגמה של השואב. כיום, מרבית השיחות האפקטיביות המתבצעות על ידי מחלקות טלמרקטינג מנוסות מתבססות על לידים, מתעניינים פוטנציאלים שהביעו עניין במוצר או בשירות. במאמר זה נדון בדרכים ליצירת לידים, לשיחות מכירה וכן בדרך הנכונה לסנן את הלידים.

השגת לידים מרשתות חברתיות

אחת הדרכים הקלות להשגת לידים היא באמצעות פרסום ברשתות החברתיות. בראש ובראשונה כדאי לפרסם בקמפיין ממומן בפייסבוק, בלינקדאין ובאינסטגרם וליצור רשימה של לקוחות שצפו במודעה שלכם והתעניינו בשירות. נסו לאסוף את הפרטים הבסיסיים ביותר: שם ומספר טלפון. כל שדה שתוסיפו לטופס הפניה הראשונית (כמו דוא"ל, שעות התקשרות, כתובת וכדומה) עשוי למנוע מהמתעניין הפוטנציאלי להשאיר את פרטיו. בעידן שבו הפרטיות חשובה לכולם חלק מהאנשים מעדיפים למלא רק את הפרטים הבסיסיים ביותר.

שימוש בקבוצות בווטצאפ

דרך נוספת לקבל את פרטי הלקוחות הפוטנציאליים היא באמצעות הווטסאפ. מדובר בשיטה חסכונית, שאינה מחייבת אתכם לבנות דף נחיתה או להתחיל קמפיין ממומן. אתם יכולים ליצור קבוצה עם טיפים המעניקים ערך לחברי הקבוצה, להוסיף לינק לפנייה ישירה אליכם ולאחר מכן ליצור קשר עם המתעניינים. חלק מקהל היעד שלכם ירגיש שמדובר בשירות אישי יותר כאשר הוא שולח לכם הודעה לווטסאפ דרך הטלפון הנייד. את מספרי הטלפון הללו ניתן לאגור בקובץ אקסל או בתוכנת CRM ולאחר מכן לפנות לשירות טלמרקטינג מקצועי שיחזור למתעניינים.

פרסום סרטונים ביוטיוב והוספת פרטים להתקשרות

ממשק מקוון נוסף שיכול להגביר את כמות הפניות אליכם הוא פרסום ביו­טיוב. אתר הסרטונים שייך לחברת גוגל, ממש כמו מנוע החיפוש, ולכן אפשר לפרסם במהלך הסרטונים מודעות וידאו ותמונה, ולמשוך אנשים המתעניינים בנישה שבה אתם פועלים ליצור קשר. משם, הם יכולים לעבור לעמוד נחיתה ולהשאיר את פרטיהם או שתוכלו ליצור לינק מיוחד שמגיע לווטסאפ, ומשם למלא את מסד הנתונים בלקוחות פוטנציאליים חדשים. לאחר מכן ניתן לקבוע עבורכם פגישות בשירות טלמיטינג או מכירות ישירות בשירותי טלמרקטינג.

פרסום בגוגל אדס

דרך נוספת, בדרך כלל היקרה מבין כולן היא התחלת קמפיין ממומן בגוגל אדס. פרסום זה מבוסס על תוצאות במנוע החיפוש הקשורות לתחום שלכם. הפרסום מתאים בעיקר לנותני שירותים בתחומים שונים כמו: רואי חשבון, מובילים, שרברבים, שירותי תיקונים למיניהם, חשמלאים ובעלי מקצוע נוספים. אם אדם מחפש נותן שירות באזור מגוריו, המודעות יופיעו בשיטה של מכרז בתוצאות מנוע החיפוש. חשוב לדעת, כי הלקוח לא רואה רק אתכם אלא גם את המתחרים שלכם, ולכן כאשר ישאיר את פרטיו חשוב לחזור מהר לאותו מתעניין לפני שישאיר את פרטיו באתרים המתחרים.

בטופ, אנו חוזרים באופן מידי ללידים הפונים אליכם כבר באותו היום, ומסייעים לכם לבצע כמות גדולה של עסקאות יום־יומיות. גלו היום איך שירותי הטלמרקטינג והטלמיטינג שלנו יכולים להוביל את העסק שלכם להצלחה מסחררת בעלות נמוכה.