מדוע טלמרקטינג מחזק את הפרסום שלכם?

אחת ההוצאות הכבדות ביותר של עסק מצליח היא הפרסום. כיום, יש מגוון רחב של ערוצי פרסום שונים כמו: רשתות חברתיות, באנרים באתרי חדשות, פרסום במנועי החיפוש, פרסום בעיתונות, ברדיו ובטלוויזיה. באמצעות כל אחד מהם ניתן להגיע לקהלי היעד ולייצר חשיפה למותג. עלות הפרסום הזו נעה בין מספר אלפי שקלים לחודש למיליונים. אך, האם יש דרך שניתן להוציא סכום נמוך יותר ולחזק את הפרסום בדרך שונה? במאמר זה נדון בהרחבה בשיווק טלפוני תומך באמצעות מחלקת טלמרקטינג חיצוני.

פרסום וטלמרקטינג הולכים יד ביד

בעבר, טלמרקטינג היווה אלטרנטיבה לפרסום. חברות היו יכולות להגיע ישירות לבתי הלקוחות באמצעות שיחת טלפון שבה טלפן מציג את המוצרים והשירותים. חברות כמו "קירבי" ו"ריינבו" התבססו בישראל בשנות התשעים של המאה שעברה בשיטה זו. הן לא פרסמו בכלל בשום ערוץ, ובנו את שמם מפה לאוזן באמצעות שיחות טלפוניות ללקוחות פוטנציאליים, הדגמה ביתית של המוצר ומכירה למתעניינים וחבריהם.

כיום, בעידן האינטרנט, זול יותר לשלב בין קמפיין באינטרנט המסייע לבנות את המותג לשיחות טלמרקטינג. ניתן להגיע ללקוחות מתעניינים מפרסום אורגני בגוגל, מפרסום בקבוצות ברשת ומיצירה של קבוצות ווטצאפ. בכל השיטות הללו אתם יכולים לבנות את הקהילה שלכם ואז לחזק את הפרסום הממומן עבורם בשיחת טלפון ללקוחות חמים שהביעו עניין מוצר. כך, הפרסום והשירות של מכירות טלפוניות יוצר פתרון של 360 מעלות לשיווק העסק.

איך מתחילים?

ב"טופ סיילס" אנו מעניקים פתרון כולל שיכול לסייע בכל שלב בעסק. החל מקורס המלמד איך לבנות קהילה חברתית במהירות הבזק, בשם "קהילה בצ'יק" וכלה בשירותי טלמרקטינג מותאמים אישית לפי בנק שעות חודשי. הטלפנים יכולים לבצע שיחות קרות לקהל היעד, על פי רשימה שיש לכם בקבוצה, או שיחות חמות למתעניינים (לידים) שהשאירו פרטים וביקשו שתחזרו אליהם.

כדי להתחיל פרויקט שיווק כזה אינכם צרכים להוציא הון. העלות ליצירת לידים יכולה להיות אפסית אם יש לכם את הידע והזמן להקדיש לכך. במקום להוציא תקציב פרסום עצום שמגיע לאלפים בכל חודש, נתבו את הסכום הזה לשירותי טלמרקטינג אפקטיביים והתחילו לייצר מכירות באותו החודש.

מידע שווה כסף

יצירה של קהילת מתעניינים הרוכשת מכם שווה סכום גבוה לא רק בחודש הזה, אלא יכולה גם להיות מתורגמת להכנסה נוספת לאורך השנים הבאות. לקוח שרכש מכם שירות או מוצר והיה מרוצה ימשיך לצרוך שוב ושוב. לכן, עסקים קטנים ובינוניים בונים את עצמם בדרך כלל בשנה הראשונה ולאחר מכן יכולים לגדול ולצמוח באמצעות שימור לקוחות קיימים. המידע שיצטבר בעסק על עסקים אחרים ולקוחות שמתעניינים במוצרים בנישה שלכם יכול להיות מתורגם לשורת הרווח השנתית הגבוהה יותר בעשור הקרוב.

לסיכום, שירותי טלמרקטינג מסוגלים לחזק את מסע הפרסום שלכם באופן מהותי. צרו עימנו קשר וגלו איך אתם יכולים להתחיל לנתב חלק מתקציב הפרסום שהתפנה לשיווק יעיל ואפקטיבי באמצעות הטלפון.