למה כל כך קשה למכור ללידים קרים בתהליך הטלמרקטינג ומה עושים?

למה כל כך קשה למכור ללידים קרים בתהליך הטלמרקטינג ומה עושים?תהליך מכירה טלפונית דורש הקצאת זמן ומאמץ רב, במיוחד כאשר פונים ללידים קרים. מדובר בלקוחות פוטנציאליים המתאימים למאפייני קהל היעד…

אין תגובות

טלמרקטינג לקורסים דיגיטליים – מערך המכירה היעיל ביותר

טלמרקטינג לקורסים דיגיטליים – מערך המכירה היעיל ביותרבשנה האחרונה, יותר מבכל שנה אחרת, תחום הקורסים הדיגיטליים קיבל רוח גבית משמעותית בעולם כולו. בתקופה שבה רבים נמצאים בסגר, ונמנעים משהות בכיתה…

אין תגובות

בניית תסריט השיחה הנכון למכירות בטלמרקטינג

בניית תסריט השיחה הנכון למכירות בטלמרקטינגלפני שמתחילים פרויקט מכירות טלפוני, חשוב לבנות קודם כל בצורה נכונה את דרך הצגת החברה והמוצר ללקוח, בניית משפטי הסגירה והטיפול בהתנגדויות. כל אלה נכללים…

אין תגובות

שיחות הפולואפ – אל תשאירו לקוחות מתנדנדים באוויר

שיחות הפולואפ – אל תשאירו לקוחות מתנדנדים באוויררובנו רואים את תהליך המכירות הטלפוני כשיחות קצרות, מהירות, שנגמרות במכירה או בהתנגדות של הלקוח. בפועל, קיימים הרבה מאד גוונים אפורים בין השחור…

אין תגובות

ההוצאות הנלוות להקמת מערך טלמרקטינג בתוך החברה שלכם

ההוצאות הנלוות להקמת מערך טלמרקטינג בתוך החברה שלכםפעמים רבות אנו נתקלים בשאלה: "מדוע להעסיק חברת טלמרקטינג אם אנו יכולים להתחיל להקים מערך שיווק ומכירות בתוך החברה שלנו?" עם השנים חברות…

אין תגובות

מהו ההבדל בין שיחות קרות לחמות בתחום הטלמרקטינג?

מהו ההבדל בין שיחות קרות לחמות בתחום הטלמרקטינג?תחום הטלמרקטינג נחלק לשתי קטגוריות עיקריות. שיחות "חמות" ושיחות "קרות". למי שלא מכיר את המונחים הללו, ההגדרות עשויות להישמע לא קשורות לעולם המכירות…

אין תגובות

שירותי טלמרקטינג בשנת 2021 – מה השתנה בעשור האחרון?

 שירותי טלמרקטינג בשנת 2021 – מה השתנה בעשור האחרון?העשור האחרון ובמיוחד שנת 2020 המאתגרת, שינו את העולם בהיבטים רבים. מגוון תעשיות החלו להשתמש ביתרונות האוטומציה, הפרסום הדיגיטלי עבר שינוי מהותי…

אין תגובות