למה כל כך קשה למכור ללידים קרים בתהליך הטלמרקטינג ומה עושים?
תהליך מכירה טלפונית דורש הקצאת זמן ומאמץ רב, במיוחד כאשר פונים ללידים קרים. מדובר בלקוחות פוטנציאליים המתאימים למאפייני קהל היעד שלכם, אך הם מעולם לא שמעו עליכם או על המותג. רבים מהם ינתקו את השיחה כבר בשלבים הראשונים עם המילים "לא מעוניינים", וחלק קטן מהם יהיה מוכן להקשיב לכל תסריט השיחה שלכם. במאמר זה נסקור את אתגר המכירה ללידים קרים וכיצד ניתן להתמודד עמו.
התחילו מכמות גדולה של לידים
כדי להצליח בפרויקט טלמרקטינג ללידים קרים, צריך להתחיל מכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים שאליהם נציג הטלמרקטינג יפנה. לא מספיק להכין שניים או שלושה דפים מהאתר של דפי זהב הכוללים רק 20 או 30 מספרי טלפון. לשבוע אפקטיבי של טלמרקטינג ללידים קרים, תצטרכו לפחות 100 מספרי טלפון שונים. הדרך הטובה ביותר היא לקנות רשימות של לידים עסקיים, או להעזר בספקים המסוגלים למצוא את מספרי הטלפון הנייד הישירים של הלקוחות הפוטנציאליים. שיחות אלה פועלות על פי "חוק המספרים הגדולים" – ככל שתתקשרו ליותר אנשים כך תצליחו לייצר כמות גדולה יותר של מכירות.
שיחות מטלפון נייד
לשיחות מטלפון נייד יש אחוזי מענה גבוהים יותר משיחות המגיעות ממספר נייח או ממספר חסום. לקוחות רבים אינם עונים לטלפונים מחברות בשל עייפות משיחות טלמרקטינג חוזרות ונשנות או פניות מהבנק. לכן, מומלץ שיהיה בידכם לפחות מספר נייד אחד שמיועד לטלמרקטינג. הדרך הטובה ביותר ליצור פרויקט של כמות גדולה של שיחות מבלי להסתכן בכך שאפליקציות שונות יזהו את השיחה כ"ספאם", היא להחליף מדי פעם את מספר הטלפון שממנו אתם מוציאים את השיחות. אם אתם עובדים עם חברת טלמרקטינג מנוסה המעסיקה מספר גדול של טלפנים עם טלפונים ניידים, אחוז המענה לשיחות יהיה גבוה משמעותית.
העסיקו חברת טלמרקטינג במיקור חוץ
הלקוח ענה? עכשיו מתחיל האתגר האמיתי. כיצד מצליחים לבנות אמון עם הלקוח ולהגיע לתיאום פגישה או מכירה בזמן הקצר שהוא לומד להכיר את המותג שלכם? יתכן ולכם יהיה קשה מאד לעשות זאת בהתחלה. אך, אם תשתמשו בשירותיה של חברת טלמרקטינג מנוסה, הטלפנים העובדים בה יוכלו לעשות זאת עבורכם. הם רגילים לשמוע את הסירוב של הלקוחות לאורך כל היום, ומפתחים "עור של פיל". הם ימשיכו לעבוד באותה מידה של מוטיבציה לאורך שעות רבות, ויוכלו למצוא את הלקוחות המשלמים מתוך כמות גדולה של לידים קרים.
בנוסף, תהליך המכירה עצמו מתחיל לייצר אפקט של פרסום מפה לאוזן. גם אם הלקוח שעמו הם מדברים אינו מעוניין בשירות שהוצע, הוא ידע שהוא קיים ויוכל להמליץ עליו לחברים. למשל, אם אתם עוסקים בהחזר מס ופונים ללקוח שהוא עצמאי, הוא יוכל לספר לאחיו או לחבר שאתם יכולים לספק את השירות הזה, ושיחת הטלמרקטינג הקצרה עמו תהפוך למכירה לליד חם.
רוצים להגיע לכמות גדולה יותר של לקוחות אבל לא מצליחים לייצר מספיק לידים? נסו להתחיל פרויקט טלמרקטינג לשיחות קרות אצלנו והרחיבו את מעגל הלקוחות שלכם.