סודות הטלמיטינג חלק ב' – עוד המלצות לקביעת פגישות טלפונית

במאמר הקודם בסדרת סודות הטלמיטינג, גילינו את ההבדלים בין טלמיטינג לטלמרקטינג, מדוע חשוב לקבוע כמות גדולה של פגישות ואיך לשפוט אם הטלפן שלכם עושה את עבודתו כיאות. במאמר הזה אעניק עוד מספר תובנות בתחום.

נעילת הפגישה

אחת התופעות הבעייתיות בתחום הטלמיטינג היא נעילת השעה של הפגישה. לקוחות רבים קובעים פגישות טלפוניות ופגישות זום במועדים שבהם הם עסוקים גם בפעילות אחרת. אם קובעים עם נציג חברה, הוא עשוי שלא לרשום את הפגישה ביומן משום שהיא בשעות שהוא נמצא גם ככה במשרד.

בתקופת הקורונה, על אחת כמה וכמה, לקוחות רבים קובעים את הפגישות בזום כאשר הם מבצעים פעולות אחרות בבית ועשויים להיות עסוקים עם הילדים. לכן, כדי לנעול את הפגישה אני תמיד ממליצה לטלפנים לסיים בשאלה בסגנון: "קבענו ביום שני ב-12:30. יכול להיות שבזמן הזה לא תוכל להיות זמין מאיזו שהיא סיבה?" השאלה הזו מהווה טריגר למחשבה נוספת. הלקוח בוחן אם יש עוד פעילות שקבע ביום שני, והוא אפילו עשוי לפתוח את היומן הדיגיטלי או האאוטלוק ולבדוק.

מהניסיון שלי, פגישות שנקבעו לאחר מענה על השאלה הזו, התקיימו בסבירות גבוהה יותר מאשר פגישות שנקבעו בלעדיה.

שלחו הודעה בוואטצאפ ומתוך היומן הדיגיטלי שלכם

לאחר תיאום הפגישה מומלץ לעדכן אותה ביומן שלכם, וכן לשלוח הודעה אוטומטית ללקוח. ניתן לבצע זאת בכל לוח שנה דיגיטלי כמו באאוטלוק או ביומן של גוגל. אתם גם יכולים להשתמש בטכניקה זו כתירוץ לקבל את כתובת האי־מייל. "אני רוצה לשלוח לך זימון ליומן, תוכל בבקשה לתת לי את כתובת האימייל שלך?". זימון באאוטלוק וביומן הדיגיטלי בתיבת הדואר עשוי להפעיל תזכורת אוטומטית בטלפון של הלקוח, וגם ממתג אתכם כרציניים ומקצועיים יותר.

ודאו את הפגישה מראש

קבעתם פגישה לעוד שלושה ימים או יותר? בקשו מהטלפן או מהמזכירה שלכם לוודא אותה מראש באותו יום. תופתעו לגלות כי התזכורת הזו יכולה לגרום ללקוח להיות נוכח בפגישה או להעביר אותה לשעה נוחה יותר כדי שתתקיים. אל תחששו לאבד את הפגישה בגלל התזכורת. אם הלקוח ביטל, כנראה שמראש לא היה פוטנציאלי מספיק למכירה כרגע, ואפשר לנסות לתאם עמו שוב בעתיד.

חשיבות הפניה לליד מיד כשהוא יוצר עמכם קשר

עובדים על שיחות נכנסות או פניות מלקוחות באמצעות דף נחיתה? אחוז הפגישות עולה משמעותית אם אתם מתקשרים לליד בשעות שלאחר יצירת הקשר הראשוני. בזמן הזה הבעיה שגרמה לו לפנות אליכם עדיין לוחצת ולכן מומלץ לטפל בה באופן מידי. הלקוח יהיה מוכן יותר לתאם פגישה דחופה ולרכוש מכם את השירות כאשר הלחץ מגיע ממנו ולא מכם.

לסיכום, נעילת הפגישה ווידוא שלה, וכן חזרה ללידים מיד כשפנו אליכם, יכולה להעלות משמעותית את כמות הפגישות האפקטיביות. אם אתם מתקשים לבצע טלמיטינג בעצמכם, פנו אלי ואשמח לעזור לתכנן את פרויקט הטלמיטינג שלכם ב"טופ סיילס".