שירותי טלמרקטינג בשנת 2021 – מה השתנה בעשור האחרון?

העשור האחרון ובמיוחד שנת 2020 המאתגרת, שינו את העולם בהיבטים רבים. מגוון תעשיות החלו להשתמש ביתרונות האוטומציה, הפרסום הדיגיטלי עבר שינוי מהותי וכך גם הדרך שבה חברות הטלמרקטינג החלו לתקשר עם לקוחות המותגים שהן מייצגות. במאמר זה נדון בשינויים העיקריים בתחום.

קשר אישי באמצעות הווטסאפ

אחד מהשינויים הבולטים הוא הציפיה של הלקוחות לקבלת מענה מהיר ואישי. היום, חברות קטנות שמעניקות שירות מצוין מושכות יותר לקוחות מחברות ענק עם מוקד שיווק גדול מדי. לקוחות החברה מעדיפים שיזכרו מי הם, לחוש מיוחדים ולהיות אחד מאלף ולא אחד ממיליון. לכן, חברת טלמרקטינג שמצליחה ליצור את הקשר האישי בין הטלפן ללקוח, ממש כאילו בעל העסק התקשר אליו, סוגרות יותר עסקאות.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא משלוח הודעה אישית ללקוח, אם לא ענה לטלפון אחרי ניסיון או שניים. לאחר השיחה עם הלקוח, הטלפן מעביר מידע במסר מידי בווטסאפ במקום בדוא"ל ומקבל תשובה מיידית. ההודעות הללו משמשות גם ליצירת תקשורת חוזרת מהלקוח כאשר הוא מוכן לרכוש את המוצר. ב"טופ" מרקטינג אנו מעודדים את כל הטלפנים שלנו להפוך את הווטסאפ לחלק בלתי נפרד מהשירות ללקוח, והם משלבים את ההודעות המיידיות לפני השיחות, במהלכן ואחריהן.

זמינות של איש השיווק הטלפוני גם לאחר שעות העבודה

לקוח שמעוניין להזמין את המוצר שלכם חזר בשבע בערב הביתה. מרבית חברות הטלמרקטינג כבר סיימו את המשמרת בשעה הזו. אך, אם הטלפן עובד מהבית וזמין לענות לשיחה הוא מסוגל לסגור את העסקה באותו רגע כאשר הלקוח חוזר אליו.

הזמינות של אנשי השיווק לאחר שעות העבודה המסורתיות, בזמן שבו הלקוחות פנויים באמת לשיחה ערה על השירות שירצו לרכוש הוא חלק מהותי מהיכולת של "טופ" להמיר יותר לידים למכירות. כל אחד מהטלפנים עובד ישירות מהטלפון הנייד וזמין לענות גם לאחר שעות העבודה. אם הלקוח התקשר בזמן שלא נוח לטלפן, הוא יקבע שעה מתאימה יותר עם הלקוח ויעניק שירות מכל הלב, ממש כפי שאתה כבעל עסק נותן.

תופעה מעניינת: לקוחות פרטיים לא עונים לשיחות מבזק

שיחות ממספרי בזק וקווים נייחים גורמים כיום לחוסר נוחות בקרב חלק מהלקוחות הפרטיים המקבלים שיחות למספר הטלפון הנייד שלהם. אומנם במשרד הם יענו לשיחות הללו, אך כאשר הם עובדים מהבית הם חוששים שמדובר בשיחת מכירה קרה מחברה לא מוכרת או בשיחה מהבנק. לכן, אנו מקפידים להשתמש בטלפונים ניידים הזוכים לאחוז מענה גבוה יותר.

שימוש במגוון תוכנות CRM

בעבר חברות טלמרקטינג היו משתמשות בתוכנה אחת לכל השיחות המתבצעות עבור לקוחותיהן. היום אנו יודעים כי למרבית העסקים הקטנים והבינוניים כבר יש תוכנה שהם חשים בנוח איתה. זו יכולה להיות תוכנת CRM מסחרית, גוגל דוקס או תוכנות שונות בענן. הטלפנים שלנו עוברים הכשרה קצרה ויכולים לעבוד עם כל מאגר מידע בלי שתצטרכו לשנות את הדרך שבה פניתם ללקוחות עד היום.

לסיכום, שנת 2021 היא שנה שבה רבים עדיין עובדים מהבית, ומצפים לשירות אישי לאורך כל שעות היום מנציג המכירות. אחד מהעקרונות המנחים אותנו הוא איתור הדרכים הטובות ביותר להעניק שירות זה, בין אם באמצעות הווטסאפ, ובין אם בשיחות מטלפונים ניידים וזמינות גבוהה לאורך היום.

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר לשירותי טלמרקטינג בסגנון אחר.